Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä Iltalehti sai tietoonsa tämän yhden iskelmälaulajan amfetamiinikäryn?

Vierailija
15.09.2017 |

Ovatko kertoneet?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdesuoja. Poliisilta suoraan. Ai niin, eihän Suomessa ole korruptoituneita Aar..eiku Poliiseja. Eihän?

Vierailija
2/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdesuoja. Poliisilta suoraan. Ai niin, eihän Suomessa ole korruptoituneita Aar..eiku Poliiseja. Eihän?

Jotenkin tuntuu, että kansaa viihdytetään nyt laulajan hölmöilyllä, kun oikeasti pitäisi puhua poliisin mahdollisesti epäeettisestä/rikollisesta toiminnasta. 

Haluan ennemmin lukea sen jutun, jossa kerrotaan rahasumma, jolla tieto on poliisilta ostettu, kuin mitä laulaja sanoi jäätyään kiinni. Muita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikoin jartsan kytille ja lehtiin, vain rahan takia.

Vierailija
4/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi jäi keskellä Helsingin keskustaa kiinni. Eiköhän siellä ollut useampikin silminnäkijä todistamassa. Ja varmaan kuvatodisteitakin löytyy nykyisenä kännykkäaikana.

Vierailija
5/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi jäi keskellä Helsingin keskustaa kiinni. Eiköhän siellä ollut useampikin silminnäkijä todistamassa. Ja varmaan kuvatodisteitakin löytyy nykyisenä kännykkäaikana.

Jos tämä olisi totta, nämä kuvatodisteet olisivat olleet somessa jo päiviä. 

Vierailija
6/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia laatumedia ei kysy tätä kysymystä? 

Vierailija
7/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska AV tuntee Kansan syvien rivien tunnot, tämän ketjun herättämästä vähäisestä kiinnostuksesta on pääteltävä, että kakkalehdistö tuntee yleisönsä: meitä todellakin kiinnostaa paljon enemmän laulajan hairahdus kuin Suomen poliisilaitoksen mahdollinen mädänneisyys. Eivät kai ne voittoa tekisi, elleivät tietäisi mistä kirjoittaa. 

Taidanpa lähteä tästä ostamaan uutta Iltalehden numeroa. Kärpäset ja väärässäolo.

ap

Vierailija
8/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oikeuteen asti ehtineet asiat saa kuka tahansa lukea oikeuden diaareista julkisuusperiaatteen ja sitä soveltavan lain ansiosta, ja "toimittajat" käyvät näitä säännöllisesti lukemassa julkkisbongauksen toivossa.

Vierailija
9/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oikeuteen asti ehtineet asiat saa kuka tahansa lukea oikeuden diaareista julkisuusperiaatteen ja sitä soveltavan lain ansiosta, ja "toimittajat" käyvät näitä säännöllisesti lukemassa julkkisbongauksen toivossa.

Aivan eri asia. Poliisilla ei pitäisi olla mitään julkista nimilistaa liikenteessä pysäytetyistä henkilöistä, josta kuka tahansa kiinnostunut voi käydä katsomassa, jäikö naapurin Kake tänään kiinni rattijuoppoudesta. 

Vierailija
10/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin varma, että tämä on tehtailtu juttu. Ja en oikeasti voi käsittää, että ihmiset on näin sairaalloisen kiinnostuneita "siltsun " "kärähtämisestä ".

Onko ap muuten mies vai nainen?

Vierailija
11/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin varma, että tämä on tehtailtu juttu. Ja en oikeasti voi käsittää, että ihmiset on näin sairaalloisen kiinnostuneita "siltsun " "kärähtämisestä ".

Miten niin? Kumpaa veikkaat?

ap

Vierailija
12/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toivon, että oot nainen, mutta luulen että olet mies :D

Vierailija
13/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, Sillanpään rikoksesta ei saisi kertoa.

Vierailija
14/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan rahan takia ole vasikoinut. Homopiireissä tehdään juuri tuollaisia ämmämäisiä vasikointeja.

Vierailija
15/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toiveesi on toteutunut.

ap

Vierailija
16/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Toiveesi on toteutunut.

ap

Jes kiitos, mahtavaa! :D

Vierailija
17/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan rahan takia ole vasikoinut. Homopiireissä tehdään juuri tuollaisia ämmämäisiä vasikointeja.

Mitä mitä höpö ja höpsis och pöpsis! Ovat oikein suoraselkäistä ja rehellistä sekä ennen kaikkea kaikille oikein hyväntahtoista sakkia. Jaa vaiko eikö vai...

Vierailija
18/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisithan näitä vuotaa medialle. Ainakin ennen saivat rahaa yheiseen kahvikassaansa kun kertovat parhaat makupalat toimittajille.

Poliisin ei olisi mikään pakko kertoa mitään toimittajille.

Vierailija
19/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jari saa itsensä kuntoon. Hyvä mainoskikka. Fanit eivät hylkää.

Vierailija
20/21 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan poliiseille melko iso palkkapäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme