Eron jälkeen ex ei ymmärrä omaisuuden erillisyyttä
Mitähän tällekin voisi tehdä? Ollaan avioerottu ja omaisuus on osituksella jaettu. Silti ex soittaa lapsille ja käskee tuoda hänelle jotain meiltä kotoa, eli minun tavaroitani. Tai minun poissa ollessani käy penkomassa ulkovarastoni ja vie sieltä työkaluja tai remonttitavaraa. Tai hakee jonkun valaisimen katosta kun olen töissä. Keskustelu ei auta, ex ei ymmärrä että talo ja tavarat on minun koska olen ne häneltä rahalla ostanut. Isoa riitaa ei lasten takia huvita kehittää. Ideoita?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaimiahan exällä ei tietenkään meille ole, mutta lasten avaimilla kulkee. Rikosilmoitusta ei viitsisi koska lapset. Ap
"Koska lapset"?!
Annat lapsillesi aika huonoa mallia jos et tee rikosilmoitusta. He voivat alkaa pitää esim. tilannettanne normaalina.Ei sekään nyt minusta ihan normaali tilanne ole, että lastensa isästä tekee rikosilmoituksia. Me ollaan aina eletty pikkukaupungissa rauhallista ja riidatonta elämää, eikä tähän oikein sovi mikään rikosilmoitus. Haluan, että lapset voivat ajatella isästään vain hyvää. Isäkin on vain tyhmä, ei ilkeä. Se ei oikeasti osaa ajatella asioita kuin omasta näkökulmastaan. Ap
Ok eli tämä on trolli.
Ai hitsi, niin muuten onkin.