Onko kaikilla luurankoja kaapissa?
Jotkut sanoo, että kaikilla on jotain luurankoja kaapeissaan, pitääkö paikkaansa?
Eli asioita joita salataan muilta. Asioita, jotka olisi kiusallisia ja tekisi huonoa maineelle.
Kommentit (8)
Oli sukulainen jolla oli oikeasti...
Ei minulla ole. Käyttäydyn netissäkin kuin naamatusten. Pyrin elämään läpinäkyvästi, etten tee mitään sellaista, mikä ei kestä päivänvaloa.
En tietenkään kaikkea kerro, mutta ei sillä ole imagon kanssa mitään tekemistä. Haluan vain pitää yksityisyyteni. Ei minun tarvitse paheitani levitellä julkisesti.
N49
Kyllä uskon, että on.
Vähintäänkin tähän tyyliin: Tiettyjä asioita ei kannata kertoa tietyissä piireissä, vaikka toisissa porukoissa niiden kertominen olisikin ok.
Minulla on vain yksi asia jota ei tiedä kukaan, tai no vaimo tietää toisen puolen mutta ei varsinaista luurankoa. Tässä tulee anonyymina: Liitossamme ei ole ollut seksiä, läheisyyttä eikä koskettelua 15 vuoteen ja runkkaan lähes päivittäin ja joskus tilaisuuden tullen useitakin kertoja päivässä.
Paljonkin asioita joita en halua kaikille kuuluttaa ja sitten niitä joita en kerro kenellekään. Ei pidä olla avoin kirja.
Tottahan toki. Jos ei muuta niin seksissä ainakin