On perjantai.. Mitä tekisitte jos ei olisi esteitä tehdä mitä haluaa?
Kommentit (106)
Menisin kaverin kanssa lätkämatsiin.
Menisin kullan luo. Mutta tapeltiin tänään ja lähdin ovet paukkuen menemään. Nyt harmittaa ja on iso ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Menisin kullan luo. Mutta tapeltiin tänään ja lähdin ovet paukkuen menemään. Nyt harmittaa ja on iso ikävä.
Miten olisi anteeksipyyntö ja sopiminen?
Veisin yhden naisen treffeille. Olen liian ujo siihen.
Vierailija kirjoitti:
Veisin yhden naisen treffeille. Olen liian ujo siihen.
Sanot vaan, että yks kaks, kol, neli, nyt mennään, eikä meinata
Menisin yhden varatun miehen kanssa baariin ja sieltä taksilla miehen kesämökille harrastamaan kiihkeää seksiä. Aamulla nukkuisimme pitkään, söisimme hyvän aamiaisen ja lämmittäisimme saunan. Saunan jälkeen pantaisiin taas piitkään ja perusteellisesti. Esteet on vaan aika isoja. Mies ei ole kiinnostunut, ja olen itsekin varattu, joten se siitä.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa kun yksi jos toinenkin havittelee varattuja miehiä?
Täytyy hyväksyä moraalittomienkin ihmisten olemassaolo. Heitä on aina ollut, ja heitä tulee aina olemaan. Mutta se että on ihastunut johonkuhun, on ihastunut siihen mielikuvaan. Ei voi koskaan tietää, millainen joku on arkipäiväisessä suhteessa. Eri asia olla kaveri tai salarakas. Toivokaa että oma puoliso ei vehtaa selän takana.
Mutta mitä minä tekisin jos ei olisi esteitä? Menisin koko viikonlopuksi hotelliin mieheni kanssa. Olisimme sviitissä isossa sängyssä ja joisimme kuohuviiniä. Laittaisin poreammeeseen liikaa kuplia, jolloin koko kylpyhuone on vaahdon peitossa. Tekisin vaahdosta itselleni bikinit ja mieheni tekisi itselleen hatun ja parran. Nauraisimme typerille jutuillemme niin että kukaan muu ei tajua edes mitä hauskaa niissä on. Hyvä että mekään.
Ryhdistäytyisimme ja lähtisimme syömään illallista kynttilänvalossa. Aamulla kävisimme aamiaisella, jonka jälkeen uimassa ja aamusaunassa pyyhältäen hotellin flipflopeilla ja saunatakissa. Siivooja kävisi laittamassa huoneemme kuntoon ollessamme poissa. Oikeasti huone ei ollut edes sotkuinen.
Joo. Hotelliviikonloppu irti arjesta. Ei onnistu koska: raha.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta, ap on jo oksentanut 3 litraa
Lähtisin viikonlopuksi metsään tai merelle. Ehkä sitten eläkkeellä kun lapset on aikuisia.
Menisin viihteelle iskemään jonkun ihanan miehen! Mieluiten parikin. Ja mielellään hommailisin lisäksi kahden puolitutun miehen kanssa, jos vain suostuisivat.
Mutta en voi, koska olen naimisissa ja on lapsia.
Täyshoitoon kaikilla herkuilla johonkin hienoon kylpylähotelliin. Aivan sama mitä maksaisi kun kaikki olisi mahdollista!
Menisin nukkumaan. Mutta en voi, koska mies on iltavuorossa ja tuossa nököttää viisivuotias pentu, jota ei TODELLAKAAN vielä nukuta.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän kysyttiin, mitä tekisit, jos ei olisi esteitä! Eli ketjuun kirjoittaneilla ei varmaan ole aikeita toteuttaa haaveitaan. Mitä tänne sitten olisi pitänyt kirjoittaa?
Panidin kahta varattua miestä, yhtä aikaa. Jos ei olisi mitään esteitä.
Ostaisin omakotitalon.
Mene vaan. Aina on tultu ahdistelemaan kun olen yksin mennyt, joten saat nopsasti "kavereita". Rauhassahan siellä ei saa olla vaikka haluaisi.