Mikä ilahduttaa sinua tänään?
Mulla pari opiskeluasiaa järjestyi tänään kuntoon. Lisäksi kuukautiset alkoi, mikä ei varmaan monia muita naisia ilahduttaisi mutta mä oon iloinen että kroppa toimii taas niin kuin pitääkin, ja lisäksi sain selityksen viime päivien matalapaineelle mielialassa.
Kommentit (9)
Opiskelijatytär tulee toiselta paikkakunnalta kotiin:)
Ja perjantai.
Tänään ei taida ilahduttaa mikään koska viikko sitten meni poikki ihmisen kanssa, josta piti tulla mun aviomies.
Pitäisi olla tyytyväinen, koska töissä tein hyvää jälkeä ja muhun työhön oltiin tyytyväisiä. Sain myös paljon katseita (oon miesvaltasessa duunissa) ja tiedän että muhun ollaan ihastuttu ja ihmiset tykkää musta, mutta lähinnä itkettää. Ja nyt oon yksin koko viikonlopun :(
Vauvamaha pullahtanut näkyville ja työkaverit tuijotteli :) Ja perjantai
Top 5 tällä hetkellä:
Tilipäivä
Viime yön nuorempi lapsi nukkui kuin tukki (toissayön valvoi kun oli korvatulehdus)
Sushivehkeet odottelee jääkaapissa, viikonloppuna kaverin kanssa herkutellaan
Menkat alkoi täälläkin - ei ole enää maha niin turvonnut ja tee mieli syödä kuin hevonen
Tajusin juuri, että minun pitkät hiukset on tosi hyvässä kunnossa ja toipunut viimein vuosien jälkeen uudestaan (lue: ensimmäisen lapsen synnytyä 7v sitten alkoi tukkaongelmat ja tuli melkein kaljuunnuttua)
Kaveri kävi kylässä. Ei juuri koskaan kukaan käy.
Hymy. Se ettei se hymy enää satuta minua. Se ilahduttaa.
Yks kiva mies laitto pitkästä aikaa viestiä ja tulee tänään käymään ;) Tänään oli myös palkkapäivä ja oon just matkalla kauppaan ja aion ostaa vitusti kaikkea kallista ja herkullista mihin mulla ei yleensä koskaan ole varaa!
tänään on perjantai - se ilahduttaa minua