Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian teet lastenkasvatuksessa tietoisesti eri tavalla kuin vanhempasi?

Vierailija
15.09.2017 |

Eli mikä oli mielestäsi omilta vanhemmiltasi huonoa kasvatusta etkä halua samoin toimia omien lasten kanssa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsia tosi paljon sylissä, halaa ja silitän. Kerron että äiti rakastaa heitä ja ovat ihania ja rakastettavia ihan vain siksi koska ovat olemassa. (Rakkautta ei siis tarvi ansaita.)

En koskaan käytä alkoholia lasten nähden.

Vierailija
22/23 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ehkäisystä. Oma äitini suuttui ja mökötti päiviä kun sai tietää että minulla on poikaystävä. Huusi vaan jotain "turha tulla mulle itkemään sitten kun elämä on pilalla". Tulkitsin tuon siten että pelkäsi minun tulevan raskaaksi. Mutta ei siinäkään vaiheessa sitten mitään järkevämpää osannut sanoa. Osasin olla vastuullinen itsehommatulla tiedolla eikä tarvinnut äidille mennä itkemään... Turha varmaan edes sanoa että muistakaan tärkeistä kasvamiseen liittyvistä asioista ei kotoa neuvoja saanut tai edes niistä puhua voinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ruumiillista kuritusta enkä eristä lasta johonkin pimeään vaatekaappiin lukkojen taakse. En ole puhumatta lapsille.

Yritän kannustaa ja rohkaista. En saa raivokohtauksia, jos jostain kokeesta tulee arvosanaksi 6 tai jos minua kritisoidaan aiheesta.

Vietän paljon aikaa lapsieni kanssa.

Minulla ei ole suosikkilasta.

En jätä lasta ilman ruokaa, jos joku sapuska ei mene alas. Pieneen mieleen ei tulisi pakottaa lasta syömään ruokaa, jonka hän on oksentanut lautaselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme