Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jari saa täällä niin paljon sympatiaa osakseen, mutta esim. Juno ja Reino Nordin eivät saaneet?

Vierailija
15.09.2017 |

Ongelma on ongelma, oli sitten kyseessä julkkis tai tavis.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko valmiita vastauksia vai kykenetkö itse analysoimaan syitä?

Luulen, että et halua edes tietää, mutta kuitenkin tuoda mielipiteesi esiin ikään kuin olisit valmis vastaanottamaan toista näkökulmaa.

Siltsu on koko kansan tuntema pitkän uran tehnyt tangokuningas, joka on etenkin vamhemman kansanosan suosiossa. Siltsun imago on ollut positiivinen ja sydämellinen, minkä myötä ihmiset suhtautuvat hänen virheisiin nyt myötätuntoisemmin kuin mainitsemiisi kahteen muuhun artistiin, joiden musiikkia ja kulttuuria (=musiikkikulttuuri; reggae, hiphop) ympäröi usein päihteet. Näiden henkilöiden päihteiden käyttöä ei nähdä inhimillisenä erheenä huonossa tilanteessa, vaan sellaisena, jota he muutenkin tavoittelevat ja glorifioivat. Kukaan ei ole siis yllättynyt, että he käyttävät.

Ehkä?? Kelpaako?

Vierailija
2/2 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko valmiita vastauksia vai kykenetkö itse analysoimaan syitä?

Luulen, että et halua edes tietää, mutta kuitenkin tuoda mielipiteesi esiin ikään kuin olisit valmis vastaanottamaan toista näkökulmaa.

Siltsu on koko kansan tuntema pitkän uran tehnyt tangokuningas, joka on etenkin vamhemman kansanosan suosiossa. Siltsun imago on ollut positiivinen ja sydämellinen, minkä myötä ihmiset suhtautuvat hänen virheisiin nyt myötätuntoisemmin kuin mainitsemiisi kahteen muuhun artistiin, joiden musiikkia ja kulttuuria (=musiikkikulttuuri; reggae, hiphop) ympäröi usein päihteet. Näiden henkilöiden päihteiden käyttöä ei nähdä inhimillisenä erheenä huonossa tilanteessa, vaan sellaisena, jota he muutenkin tavoittelevat ja glorifioivat. Kukaan ei ole siis yllättynyt, että he käyttävät.

Ehkä?? Kelpaako?

Hämmentävää. On siis jotenkin hyväksytympää, että alalla, jolla aineita ei muka yleisesti käytetä, se on jotenkin hyväksyttävämpää kuin alalla, jolla käytetään enemmän? Luulisi, että tämä olisi ihan päinvastoin. Ainakaan en itse ymmärrä logiikkaa. Piripää on piripää ihan ammatista ja musagenrestä riippumatta.

En ole todellakaan mikään Juno tai Nordin-fani, mutta he ovat toimineet paljon miehekkäämmin ja fiksummin siinä mielessä, että eivät ole alkaneet lypsää mitään sympatioita, että kun on niin vaikeaa ja olen niin intohimoinen ihminen. Siis mit vit!? Intohimoisuus on jokin syy ah autoa huumeissa? Häh?

Minä en kukkahattuile huumeiden kanssa yhtään. Siinähän vätävät. Se vaan, että auton rattiin ei silloin lähdetä. Ja jos lähtee, pitäisi kantaa vastuu mukisematta, eikä alkaa laverrella jotain intohimoista.

Mitä tarkemmin ajattelee, sitä enemmän alkaa ällöttää tuo Sillanpään asenne. Juno sentään on rehellisesti, mitä on, ja pukeutuu hampunlehtikuosiin. Sillanpää esittää jotain muuta, mitä on. Hyvin on mennyt kansaan ja Siltsu nauraa matkalla pankkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme