Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spontaani vs. responsiivinen halukkuus

Vierailija
15.09.2017 |

Seksuaalista halua on spontaania ja responsiivista. Spontaani halu on sitä, että alkaa panettamaan. Responsiivinen halu on sitä, että vastaa toisen aloitteeseen, vaikka juuri sillä hetkellä ei aktiivisesti haluaisi seksiä, ja kas, kohta sitä pääseekin oikeaan tilaan ja nauttii kiihottumisesta ja seksistä ihan täysillä.

Jopa kolmannes naisista on sellaisia, jotka kokevat vain ja ainoastaan responsiivista halua, eli he eivät juuri koskaan kiihotu spontaanisti ja ala kaivata seksiä. Tämä on suuri osuus. He voivat kuitenkin silti nauttia erotiikasta ihan yhtä paljon kuin spontaania halua kokevatkin.

Tämän vuoksi kumppanin seksialoitetta ei pitäisi koskaan torjua sillä perusteella, ettei satu itse haluamaan seksiä juuri sillä hetkellä. Kun vain päätää harrastaa seksiä, kroppa ehtii kyllä mukaan.

Lisää lukemista: https://uncoveringintimacy.com/responsive-vs-spontaneous-desire/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eikö ratkaisu ole ilmiselvä?

Käytä miehen alistumisen taipuvaisuutta hyväksesi. Käsket häntä tekemään mitä sinä haluat ensin, ja annat raipan viuhua jos ei suoriudu haluamallasi tavalla.

Juu, juu, ei ihan niin yksinkertaista, mutta kuitenkin on.

Vierailija
2/5 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä halua kun on meillä naisilla niin monenlaista. Minulla on ainakin oikein voimakkaana halu olla miehen himon ja halun kohde ja saada mies kiihkeänä tyyduttämään tarpeitaan minun kanssani. Lopun autuuden jo arvaattekin, mies laukeaa ja antaa kaikkensa ja tietysti MINÄ olen se joka on tun kaiken aikaansaanut. Kyllähän siinä sivussa niitä ihan fyysisiäkin orgguja tulee, mutta henkinen tyydytys on valtava kun mies nukkuu tyytyväisenä ja hamua unissaan minua kainaloonsa.

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin siveyslukosta miehille, tämä on minun versioni. Ei mene muualle kun hommat hoituvat kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo vastaukset liittyvät aiheeseen?

Vierailija
4/5 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
5/5 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi