Miksi mies käyttäytyy jäisesti ja tylysti? Ennen käytös päinvastaista.
Mitähän olen tehnyt vai muuttuiko tunteet vaan...
Kommentit (17)
Ei ole kiinnostunut ei mutta miksi pitää antaa ymmärtää ja odottaa että toinen eli minä kiinnostun ja sitten köytytyä kuin kiinnostus olisi jokin loukkaus ja häiritsevää.
2 siis ap. Jotain tunteita kuitenkin herätän, nimittäin vihaisia? Ennen positiivisia.
Miehet ovat ailahtelevaisia ja tunteidensa vietävissä.
Älä koskaan luota mieheen.
Sillä on paha hypotermia? Syksyn kylmyys yllätti kenties...
Luulen että en varmaan tajunnut 'hauskan pienen' pitkään jatkuneen flirtin tarkoitusta, ihastuin oikeasti ja aloin ahdistamaan häntä?
ap
Varmaan joku luuseri, joka ostanut jonkun pelimieskirjan ja uskonut että risiriitaisesti käyttäytymällä iskee naisia.
Tai mies koki minut sellaiseksi ettei voi sittenkään tulla mitään. No mutta hyvähän se on Tässä vaiheessa.
Ap
Varmaan itse tiedät parhaiten mitä olet tehnyt ja mies nyt tietää ilmiselvästi mieskin.
mitä sillä väliä, usko itseesi. Arvosta itseäsi, näytä arvostus. Yleensä tyhmät miehet käyttäytyy noin... viisaampi löytyy kyllä.
Vierailija kirjoitti:
mitä sillä väliä, usko itseesi. Arvosta itseäsi, näytä arvostus. Yleensä tyhmät miehet käyttäytyy noin... viisaampi löytyy kyllä.
Samaa sanoisin, eli tyhmät käyttäytyvät noin. Fiksummat osaavat olla ainakin kohteliaita vaikka eivät enää kiinnostuneita olisikaan. Unohda siis koko ailahtelevainen tyyppi. Nyt tiedät minkälainen hän olisi myös suhteessa, jos/kun vastoinkäymisiä tulisi.
Vallankäyttöä. Haluaa saada sut epävarmaksi ja tuntemaan mitättömyyttä.
noudattaa biledanin neuvoja. ensin kuumaa sitten kylmää. Näyttää toimivan koska ajattelet häntä lakkaamatta.
On saanut jostain parempaa seksiä.
Sama tilanne täällä.
Joko mies menetti kiinnostuksen tai näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa. Mistä voi tietää, kumpaa?
Usko nyt, ei ole susta kiinnostunut. Olet varmaan sama aloittaja kuin tuossa viesti ketjussa..