Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet tällä sivustolla? Harvalla taitaa enää olla vauvoja...

Vierailija
14.09.2017 |

Miksi käyt tällä sivustolla?
Luetko pelkkiä keskusteluja vai muutakin vauva.fi -sisältöä?
Olen itse täysin "vääränikäinen" tähän foorumiin, mutta
keskustelut ovat mielenkiintoisia, muuta sisältöä en seuraa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilon ja ylemmyydentunnon vuoksi luen Aihe vapaata. Huomaa, että itse on paljon selväjärkisempi kuin moni muu. :D Välillä luon provoketjuja, ja aika ajoin tulee oikeasti hyviä keskusteluja. Ja komiikkaa löytyy. Täällä on omanlaistaan kieroa huumoria. Tätä on vaikea selittää.

Vierailija
22/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemassa juuri syitä siihen, miksi ei niitä omia vauvoja kannata hankkia. 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin seuraan tiettyjen ohjelmien keskusteluja ja osallistun niihin itsekin (usein livenä). Tekee ohjelmasta astetta tai useaakin viihdyttävämmän, kun saa kommentoida ja lukea toisten kommentteja. Samaa harrastan twitterissä.

Vierailija
24/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hakemassa täältä seksiseuraa yh-äideiltä. Ovat tunnetusti aika kiimaista porukkaa.

Vierailija
25/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipidevaikutan

Vierailija
26/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain av:ta luen, en sivustoa muuten, enkä myöskään noita muita keskustelualueita .

Lapsia ei ole, eikä tule. Av:ta luen koska se on mukavaa ajanvietetörkyä; viihdyttäviä salapoliisiketjua, aivottomia huumoriketjuja, kaikkea aivojen nollaamiseen.

Tai oli. Nykyisellä linjauksella ei enää niinkään.

Vierailija
27/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan aina, että tulisi uusia hassuja aloituksia. Tänään juuri muistui mieleen yksi menneistä keskusteluista, joka nauratti.  Siinä tiedusteltiin muilta kotihengettäriltä, että missä säilytätte ilmakuivatun kinkun telinettänne. Täällä on ollut ja on ihan hullunhauskoja juttuja. Nykyään harvemmin kyllä.

Vierailija
28/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä kyllästyttää koko palsta, kun kirjoitukset ovat mitä ovat. Eniten ihmetyttää se, jos joku on vaikka läpsäissyt toista poskelle, niin kommentit on luokkaa: Kai teit rikosilmoituksen? Kai jätit sen paskan heti? ja seuraavassa lauseessa annetaan ymmärtää mitä itse olisi vastaavassa  tilanteessa tehnyt, eli "olisin lyönyt hampaat kurkkuun", "olisin ottanut perseotteella ja heittänyt ulos", ja muuta rajakin väkivaltaa. En ymmärrä, ensin tekopyhästi tuomitaan se pieni läpsäys ja kuitenkin näyttää, että itse vasta väkivaltainen olisikin. Muutenkin sama ongelma hiukan erilailla kysyttynä saattaa tuottaa aivan päinvastaisia kommentteja.  Välillä ap:tä kiitellään ja välillä se haukutaan samasta asiasta maanrakoon. Siltikin  käyn täällä silloin tällöin lukemassa. Kesällä onneksi todella harvoin, mutta nyt syksymmällä, kun illat pimenee ja jää aikaa valitettavasti enemmän.

Tuo samaan asiaan erilaisten kommenttien saamien on mielenkiintoinen ilmiö. Välillä näyttää, että kommentoijat ovat jossain ryhmäpaineessa mollaamassa tai ylistämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi