Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet tällä sivustolla? Harvalla taitaa enää olla vauvoja...

Vierailija
14.09.2017 |

Miksi käyt tällä sivustolla?
Luetko pelkkiä keskusteluja vai muutakin vauva.fi -sisältöä?
Olen itse täysin "vääränikäinen" tähän foorumiin, mutta
keskustelut ovat mielenkiintoisia, muuta sisältöä en seuraa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen keskusteluja. Jos kommentoin, kommentoin asiallisesti.

Vierailija
2/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelujen takia. Vauvoja ei ole, eikä tule. Ei tänne mitään ikärajoja (kai) ole, joten miksipä ei viihdyttäisi itseään vaikka näin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt tällä sivustolla?

Luetko pelkkiä keskusteluja vai muutakin vauva.fi -sisältöä?

Olen itse täysin "vääränikäinen" tähän foorumiin, mutta

keskustelut ovat mielenkiintoisia, muuta sisältöä en seuraa.

Luen muutakin kuin keskusteluja. Kiinnostaa. Olen "toisella kierroksella", tuore isoäiti.

Vierailija
4/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin, tää on hyvää viihdettä:)

Vierailija
5/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidät "oikeana" ikänä täällä kirjoittelulle/lueskelulle? Jos siis itse olet "vääränikäinen". Minusta tämä on keskustelupalsta siinä missä muutkin eikä tänne ole oikeita tai vääriä ikiä. Itse käyn vain täällä av-osiossa. Luen ja kommentoin keskusteluja. Ikää 33, ei lapsia.

Vierailija
6/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo viiskytvee nuori. Silti nämä jutut täällä jaksavat kiinnostaa.

Harvemmin kommentoin mitään, luen vaan...

Vierailija
7/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luin blogeja, kun odottelin, että lapsi nukahtaa. Nyt roikun täällä.

Vierailija
8/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat että harvalla taitaa olla vauvoja? Onhan vauvoja jatkuvasti kaikkialla, ja niiden äitejä varmasti täälläkin kirjoittaa. Mutta ei tämä ole mikään vauvakeskustelupalsta, tämä on aihe vapaa. Kaikille ikään, sukupuoleen ja lasten lukumäärään katsomatta.

Vierailija
9/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaksi viihteekseni lueskelen keskusteluja ja osallistunkin niihin silloin tällöin. Minulla on 1v2kk lapsi, mutta en silti juurikaan lue tämän sivuston muuta sisältöä. 

Vierailija
10/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä lukemassa kommentteja, jonkunlaisen omituisen tirkistelynhalun vuoksi kai. 😁 Siksi sanon näin, että harvoin täällä enää mihinkään erittäin asiallisiin ketjuihin törmää. Joskus kommentoinkin, mutta aika harvoin. Minuakin kiinnostaisi palstalaisten vauva- tai lapsitilanne, koska välillä tuntuu, että kommenttien perusteella täällä on nykyään eniten juuri lapsettomia. Itsellä ala-asteikäiset lapset. Ei siis vauvoja minullakaan.

Vierailija
11/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vain av:ta. Tulin alun perin bloggarin mainostamana, kun postasi jostain haukkumaketjusta.

Vierailija
12/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin ikävuodet 10-20 (välillä enemmän ja joskus satunnaisesti) ja siirryin tänne kun tajusin että suurin osa keskusteluista siellä ei enää kohdistunut minun ikäiselleni.

En ole siis mamma vaan yksinasuva korkeakouluopiskelija. Luen keskusteluja ja kommentoin satunnaisesti. En edes tiedä mitä muuta tällä sivustolla on kuin av

Vierailija
13/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin yksinäinen :,(

Vierailija
14/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllästyttää koko palsta, kun kirjoitukset ovat mitä ovat. Eniten ihmetyttää se, jos joku on vaikka läpsäissyt toista poskelle, niin kommentit on luokkaa: Kai teit rikosilmoituksen? Kai jätit sen paskan heti? ja seuraavassa lauseessa annetaan ymmärtää mitä itse olisi vastaavassa  tilanteessa tehnyt, eli "olisin lyönyt hampaat kurkkuun", "olisin ottanut perseotteella ja heittänyt ulos", ja muuta rajakin väkivaltaa. En ymmärrä, ensin tekopyhästi tuomitaan se pieni läpsäys ja kuitenkin näyttää, että itse vasta väkivaltainen olisikin. Muutenkin sama ongelma hiukan erilailla kysyttynä saattaa tuottaa aivan päinvastaisia kommentteja.  Välillä ap:tä kiitellään ja välillä se haukutaan samasta asiasta maanrakoon. Siltikin  käyn täällä silloin tällöin lukemassa. Kesällä onneksi todella harvoin, mutta nyt syksymmällä, kun illat pimenee ja jää aikaa valitettavasti enemmän.

Vierailija
15/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin viihdettä :) joskus luen muitakin juttuja, mutta av-palstan keskusteluja pääosin. Omia lapsia ei oo :)

Vierailija
16/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen terveisketjussa ihastukselleni. Joskus luen muitakin ketjuja.

Vierailija
17/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta korvaa etätyöntekijälle kahvipöytäjutut. Toisaalta on kiinnostavaa lukea muiden mielipiteitä ja jakaa kokemuksia.

Sitä paitsi joskus on ollut aivan hervottomia ketjuja, jotka käyvät hyvästä viihteestä. Esim. AV-mammat Linnanmäellä.

Oma lapsi on kyllä jo täysi-ikäinen...

Vierailija
18/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taapero on mutta harvemmin seuraan muuta kuin AV:tä. Täällä sitten vuorotellen moralisoin ja trollaan.

Vierailija
19/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko motiivin hakuista.

Vierailija
20/28 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole käyttänyt muuta sivuston sisältöä kuin av. Täällä "roikun" vain ajankuluksi keskustelemassa ja lukemassa keskusteluja silloin kun lapset nukkuvat ja mies on työreissussa.

- 11v:n ja 1,5v:n äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi