dublo legot
mistä saa ostettua edullisia dublo legoja?? olisko jossain netti puodissa?? vai maksavatko ne aina joka paikassa niin hemmetisti...
Kommentit (3)
Esimerkiksi BR-lelukaupan avajaisissa oli kaikki legot -50%. Sieltä ostettiin monta pakkausta, koko vuoden lahjat lapsille... Kirppiksillä voi joskus tehdä löytöjä mutta nykyään kaikki ovat tietoisia duplojen hinnoista, että enää ei kirppiksiltäkään löydä edullisesti (huuto.netistä puhumattakaan). Joskus on etukorttitarjouksia marketeissa, plussaseteleitäkin ollaan joskus käytetty duplojen ostamiseen. Kimppatilaus jostain nettikaupasta saattaisi tulla halvimmaksi. Itse olen ajatellut asian niin, että onhan niillä hyvä jälleenmyyntiarvo, jos niitä joskus haluaa myydä pois... =)
Itse olemme ostaneet Amazonista, esim www.Amazon.co.uk
Toimituskulut eivät ole kovin suuret ja kaikki kannetaan kotiovelle. Itse olen erehtynyt joskus lelukauppaan, kun siellä on ollut Legot tai Briot alennettuja ja voi elämä, mitkä jonot aina. Eikä niissä ikinä ole mitään kivaa jäljellä, jos ei jonota heti aukeamisajankohtana. Säästää aikaa ja hermoja tilata netistä. Mutta jos on aikaa, eikäpelkää tungoksia, niin toinen juttu...
Silloin tällöon voi olla hyviäkin tarjouksia. Nyt Sokoksella 7.-8.4. Legot -25%.
Ulkomaisita nettikaupoista saa halvemmalla, mutta kun postituskulut lisää, saa jo ostaa aika suuren määrän, jotta jotain säästöä syntyisi. Voit katsoa esim.
http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEU/Mt_Br…
ja verrata Suomen Lego-kuvaston hintoihin. Kuvastoa jaossa useimmisa Legoa myyvissä paikoissa.