BBC varoittaa lapsille vaarallisesta ilmiöstä.
Youtube syöttää lapsille traumatisoivaa materiaalia.
http://www.bbc.com/news/blogs-trending-39381889
Jokainen voi itse kokeilla laittamalla youtubeen hakusanaksi "Elsa"
Kommentit (9)
Herätyyyyys, vanhemmat! Onko rakas piltti muuttunut ahdistuneeksi ja hankalaksi? Onko puheeseen tullut outoja ilmaisuja ja roisia käytöstä? Vois vähän rajoittaa sitä netin käyttöä, lapsiparan aivoihin syötetään ehtaa p#skaa. Turha myöhemmin vinkua.
Tästä on toinen pitkä keskustelu täällä. Järkytyin kun tajusin mitä lapseni katsomat Elsa videot todellisuudessa sisältävät. Suosittelen kaikkien vanhempien perehtymään aiheeseen. Minulle tuli ainakin ihan shokkina ja olen kuvitellut olevani vastuullinen vanhempi joka tietää mitä lapsi katsoo. Iloiset musiikit ja viattoman näköiset videot kätkevät sisäänsä todella sairasta materiaalia!
Ilmeisesti tämä järkyttää sinua kovin kun jaksat kirjoittaa noin monta kommenttia yhdestä aiheesta.
Bbc on yleensä muuten ihan pihalla kaikesta
siis mitä tämä on? Oottteko tosissanne?
Kuuluukko BBC jäiritsevään materliiaan?
Minä katsoin lapsena, tosin joskus ala asteella vasta, happy tree friends:jä youtubesta. Oli koukuttavia ja etovia. Mutta ei jäänyt mitään traumoja, kun olin jo sen verran vanha että tajusin mustaksi huumoriksi tai huonoksi huumoriksi. Onko nuo Elsa jutut samaa tasoa?
Ei tosiaan olisi pienille lapsille.
Youtube kids ei suodata pois näitä videoita. Älkää antako pikkulasten käyttää tablettia tai tietokonetta valvomatta.