Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos PETTÄISIT puolisoasi niin miten toimisit?

Vierailija
05.04.2006 |

Ja lisään, että pettämisen " lajin" saa jokainen valita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokisin niin suuren moraalisen rappion, tietäisin ettei siitä suosta enää nousta.

Vierailija
2/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sillä saralla en edes pettäis, mut pussailusta ym. en kertois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, ei itse voisi tehdä mitään epärehellistä ja tässä kysyykin miten te muut ajattelette. Olenko ehkä poikkeuksellisen korkea moraalinen, koska mieheni on jäänyt nyt kiinni epärehellisyydestä ja en tiedä miten suhtautua.

Vierailija
4/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmalla mahdollisella tavalla.

Vierailija
5/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty jo nuoruudessa (seurustelukumppani petti) ja jokin aika sitten aviomieheni jäi kiinni petettyään minua. Tiedän miltä se tuntuu petetystä enkä voi kuvitella tekeväni sellaista ikinä kenellekään. Joskus kyllä tulee mieleen, että aviomiestä näpäyttääkseni voisin vaikka ravintolassa pussailla jotta hän näkisi ja tuntisi tämän tuskan. Vaikka en tiedä liikuttaisiko se häntä mitenkään, luultavasti syöksyisi vaan pettämään minua uudestaan.

Vierailija
6/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vieläkään usko että itse pystyisin moiseen... niin paljon se tuhoo ja satuttaa.

Vierailija
7/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä miettii, että onko mies ollut koko yhdessä olon " moraalisesti vääränlainen" minulle. Matkustaa paljon ja olemme asuneetkin erossa työn takia. Tuntuu ihan hirveä pahalta kun nyt (parin lapsenkin jälkeen) saan tietää, että mieheni on ainakin suhteen alussa pitänyt kivaa myös toisen kanssa.. (työkaveri ja työromanssi joka ei TIETÄÄKSENI ole päättynyt sänkyyn).

En olisi tuollaisenn mieheen rakastunut jos olisin tiennyt, että kykenee salassa sählämään 2 vuotta työkaverinsa kanssa : (

Onneksi täällä on muitakin jotka ei hyväksy! Tuntuu, että nykypäivänä moraalikäsitys senkun löystyy..

-ap

Vierailija
8/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuka pettäisi tai ei vaan JOS pettäisit!

Mä oon pettänyt ja ekasta jäin kiinni mut toisesta en... ELi vinkki: älä kerro edes sitä vähää vaan mitään miestä ei koskaan ole ollutkaan! Jos jätät arvailujen varaan, miehesi miettii lopun elämää sitä että mitä jos siellä jotain olisi tapahtunut vakavampaa?

Joten sisaret: SUUT KIINNI, miehet ei anna anteeksi! Jos sen tekevät niin taatusti pettävät teitä tulevaisuudessa...

Vierailija
9/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petettynä tiedän, mitä tuhoa se saa aikaan. Ja pahinta on, että se vaikuttaa aina niin moniin. Puoliso kärsii, lapset kärsivät ja myös yleensä molempien puolisoiden vanhemmat, ystävät jne.

Pahimmillaan johtaa sitten johonkin Pietarsaaren kaltaiseen tragediaan... Onko mikään sen arvoista? Ei! Mutta valitettavasti näitä typeryksiä, jotka ajattelevat alapäällään, näyttää olevan tosi paljon :(

Vierailija
10/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jeesustelijoita täällä?

Ei mikään ihme jos miehenne teitä pettää....

Vierailija
11/11 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan 2-3 h viikossa eikä mitään sitoumuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän