Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsu häihin tuli - mustassa kuoressa -

Vierailija
05.04.2006 |

Luulin, etta joku on kuollut, mutta olikin hääkutsu... Aika outoa. Varmaan morsiankin on mustassa puvussa. Onko tämä jotain uutta muotia??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meidän hääkutsut lähti kyllä beesseissä kuorissa :)

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoinen ristiriitahan siinä kyllä on havaittavissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin muutama kuukausi sitten naimisiin mustassa hääpuvussa. Teetin hienon iltapuvun. Mies oli mustissa, lapsikin osittain.



Hei, it' s normal.

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuolemantapauksiin liittyvät viranomaisten kuoret ovat normaalisti ruskeita tai valkoisia. Joten mietipä, mistä oma mielleyhtymäsi kuolemaan tuli. Minusta värillisessä kuoressa ei ole mitään merkillistä - erottuupahan muusta postista ja laskuista.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, kutsun voisin lähettää mustassa kuoressa.



Numero 666 (kuten joku kyseli että onko häät 6. kesäkuuta) ei liity goottiuteen mitenkään.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatanan palvonnan, satanismin, pakanuuden jne välillä. Aineksia otetaan tuolta vähän ja toisesta jotain muuta ja sekoitetaan siitä sitten sopiva keitos tuntematta historiaa, faktoja, asiayhteyksiä, syvempiä merkityksiä...