Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi ja mielentila

Vierailija
13.09.2017 |

Mies ei ymmärrä kun en halua seksiä päivän päätteeksi, jos olemme olleet törmäys kurssilla kokopäivän.
Eli hän pyrkii kontrolloimaan tekemisiäni ja jos en heti vastaa puhelimeen, viestittää että olen jonkun toisen kanssa. Ja tätä on nyt jatkunut kuukauden päivät. En minä halua häntä kun hän ei luota minuun. Puhe ei auta ja hän ei ymmärrä miksi en häntä halua. Apua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi odottaa yhtä päivää? Minä en ole harrastanu sexiä 6 vuoteen ja minuun sattuu, sydämmeen ja kiveksiin.

T: Kilttimies

Vierailija
2/2 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alunperinkin järjetön avaus ? Kyselee sekaisin oleva ap.

En pidä kun mies soittelee vapaapäivänäni mooonta kertaa töistänsä. Aina ensimmäinen lause on kysymys missä olet. No, se on tässä alkanut ärsyttämään kun olen pääasiassa kotona lukemassa tai sitten salilla. Kotona vastaan, salilla en. Ja sitten kun en vastaa, laittaa välittömästi viestiä että olen jonkun toisen miehen kanssa. Kiroilee ja viestittää useita viestejä ilkeä sävytteisesti. Vasta kun vastaan olevani kotona, salilla, kaupassa... niin lopettaa. Mielestäni aivan järjetön käytös!!

Olen tästä hänelle koittanut puhua. On hiljaa tai vastaa että käännän asian häntä vastaan. Hänen mielestään ei ole mitään aikaa tai paikkaa missä en voisi puhua hänen kanssaan. Ja olettaa että laitan aina viestin, kun irtaudun puhelimesta vaikka uimaan, kirjastoon, tankille, huoh.... =(

Mies on minua yli 10v vanhempi. Vietän lopun vapaani lasteni kanssa tai töissä. Tämä lasten kanssa viettämäni aika on myös hänelle se kun haluaa jatkuvasti minun vastaavan hänen soittoihin ja juttelevan hänen kanssaan. Olen koittanut lyhyesti, hillitysti päättää ne puhelut kysyen ; mikä on sellainen asia mistä ei voida illalla/ huomenna jutella? Silti vaan jatkaa....

Mielestäni hän pyrkii kontrolloimaan tekojani ja menemisiäni. Vähättelee jos aamulla kysyy mitä teet tänään ? Vastaan että kouluhommia. Teen siis lopputyötä.. Mies siihen että niin varmaan. ja jatkaa että et varmaan poistu kotoakaan tänään ? Ilkeää ja inhoittavaa.

Haluaisin juosta pois ja hänen käytös saa minusta nousemaan ilkeän puolen ja olen alkanut tiuskimaan sekä jätän vastaamatta kokonaan soittoihin ;(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän