Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pluslasinen pitää laseja mielellään koska ISONTAA silmiä!

Vierailija
13.09.2017 |

Siinäpä se salaisuus.

Kun pluslasinen(kuperat linssit) ottaa lasit pois, petyt, koska ihan eri näköinen pienissä silmissään.

Mutta vahvamiinuslasinen taas yllättää isoilla silmillään, joita vahvat koverat linssit todellakin pienentävät.

Fb:ssäkin pluslasiset laittaa mielellään näitä suursilmäkuviaan laseissa, jotka siis feikkiä🤣

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, ootteko huomanneet että ihmiset, joille se pienisilmäisyys on ongelma, ottavat oikein valokuviinkin ilmeen, jossa silmät koitetaan pitää oikein appoisen avoinna. Huvittavan näköistä!

Niistä ei ole yhtäkään luonnolllista kuvaa, jossa vaikkapa veikeästi hymyillään silmät sirrissä, ei ei, pelkästään silmät tyhmän näköisenä pidetään oikein auki kuin ihmeteltäisiin jatkuvasti jotain.

Vierailija
2/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän naurettavalta lasien kanssa, koska mulla on muutenkin isot silmät jo luonnostaan. Kun ne lasit vielä isontaa, näytän ihan alienilta. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURENTAA.

Isontaa kuuluu samaan sarjaan kun 'kuka sun nimi on' ja 'mont kello on'.

Vierailija
4/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on plus-linssit mutta vahvuuksissa on huomattava ero o_O

Vierailija
5/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Miinuslasiset eivät hyödy silmälaseista ja siksi piilarit.

Vierailija
6/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pluslasit ja inhoan käyttää niitä, koska ne antaa mulle niin hirveät mulkosilmät.

Vierailija
7/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurentaa myös ryppyjä, roikkuvia silmäluomia ja silmäpusseja..

Vierailija
8/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih, minulla on pluslasit ja näkö vaan huonontuu vuosi vuodelta. :/ Juuri kävin kesällä ostamassa uudet rillit suuremmilla vahvuuksilla ja ohennuksilla. Pelottaa, että päädyn muutaman vuoden päästä sellaisiin laseihin, jotka antaa minulle hirveät nyrkin kokoiset tennispallot.

Vierailija
9/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

James Veitch. :D

Tykkään tosi paljon hänen stand up -komediastaan, mutta ai luoja ne lasit, ihan kuin kaksi suurennuslasia.

Vierailija
10/10 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi