Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi työ ja tyhjä olo

Vierailija
13.09.2017 |

Mistähän johtuu seuraava: olen ollut nykyisessä työssäni lähes 7 v, josta viimeiset 4 vuotta on ollut yt:tä yt:den perään. Positioni on kuitenkin sellainen että en ole ollut huolissani omasta asemastani. Minulla on erityisosaamista, jota on vaikea "valmiina" löytää. Palkkani on ollut kuukaudesta riippuen 5200-7200€ välillä. Kuitenkin, olen jo pidempään halunnut lähteä täysin toisenlaiseen työhön. Olen 2 vuotta hakenut työpaikkoja tietyllä profiililla, mutta törmännyt usein epäluuloon, miksi haluan vaihtaa nykyisen työni.

Nyt sitten onnisti. Kirjoitin tänään työsopimuksen työhön, joka vastaa kaikkia toiveitani. Miksi en osaa iloita kun olen kovasti tätä halunnut? Palkkataso tippuu huonosta kuukaudestakin 600€, en tiedä onko alitajuinen huoli toimeentulosta kuitenkin vai mistä kiikastaa. Onko muilla ollut samanlaista tilannetta tai kokemusta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se iso muutos yleensä aiheuttaa myös epävarmuutta ja kielteisiä tunteita. Oma kokemukseni on, etät niiden edessä ei pidä jänistää ja palata takaisin vanhaan, sillä siihen oikeasti on syynsä miksi sieltä lähti pois.

Vierailija
2/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos aiheuttaa aina mitä merkillisimpiä tunteita ja tuntemuksia. Anna niiden tulla ja mennä, eivät ne tässä vaiheessa määritä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.. kellä on palkka 7000€?? Oletko joku presidentti..

Vierailija
4/6 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo 4600€ sinulle ap huono palkka?

Vierailija
5/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo 4600€ sinulle ap huono palkka?

On. Ap

Vierailija
6/6 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palkka tuota luokkaa ja tuntuisi tyhmältä vaihtaa heikommin palkattuun työhön. Yt:t ei onneksi paina päälle eli tilanne siinö mielessä vakaampi ainakin toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan