Oletko yli- vai normaalipainoinen? Ruokavaliosi?
Kommentit (7)
jaahas, eikö suurin osa mammoista olekaan ylipainoisia?
Vierailija kirjoitti:
Syön eineksiä, paljon karkkia, pullaa ja mehuja.
En ole ylipainoinen. Jos liikkuu paljon ja omaa lihasmassaa, lihominen on aika vaikeaa kun ei niin paljon jaksa syödä että lihoisi esim yli 10kg vuodessa.
Toki jos on rasvaporsas ja syö ihmiselle täysin epäsopivia juustoja kilokaupalla, ja suklaat päälle niin lihoo.
Sokerikaan ei sovi isoissa määrissä, vaan on se terveellisempää kuin määränneet maidot.
Olen ylipainoinen n. 15kg. Mulla on myös lihasmassaa, käyn salilla ja teen kävelylenkkejä. Syön liikaa hiilareita kaikkiaan, siitä johtuu etten laihdu. Olen laihduttanut ja ollut niukemmalla dieetillä mutta en yksinkertaisesti jaksa sitä vaan sorrun pastaan, leipään jne. Ei ole itsekuria. Olen ihan terve ainakin toistaiseksi.
Olen ylipainoinen sillä olen leipäaddikti. Syön ruis- ja kauraleipää ihan hemmetisti ja syön myös perunaa ja riisiä aina älyttömisä määriä. Nytkin eilen keitin kattilallisen perunaa josta piti riittää usealle aterialle yhdessä kalan kanssa. Söin kaikki noin kolmessa erässä(kalan, perunat, salaatin ja kastikkeen). Söin myös eielen aamulla ruisleipää 5 siivua ja 4 kananmunaa. Illalla tonnikalasalaattia ja ruisleipää. no yöllä heräsin ja söin paketin leipää kurkulla ja juustolla ja noin 1/2 litraa tuoremehua :(
159cm. ja paino 54kg. Yläkroppa tosi pieni, reidet paksut. Syön välimeren ruokavalion mukaan, paljon kasviksia, hedelmiä, pähkinöitä ja liian paljon valkoista pastaa. Pastan syömistä yritän vähentää.
Normaalipainoinen/hoikka. Syön sekaruokaa, hyvin vähän sokeria ja viljatuotteita. Ei koskaan alkoholia, limuja tai prosessoituja valmisruokia.
Syön eineksiä, paljon karkkia, pullaa ja mehuja.
En ole ylipainoinen. Jos liikkuu paljon ja omaa lihasmassaa, lihominen on aika vaikeaa kun ei niin paljon jaksa syödä että lihoisi esim yli 10kg vuodessa.
Toki jos on rasvaporsas ja syö ihmiselle täysin epäsopivia juustoja kilokaupalla, ja suklaat päälle niin lihoo.
Sokerikaan ei sovi isoissa määrissä, vaan on se terveellisempää kuin määränneet maidot.