Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hui, kaaduin äsken vauvan kanssa ://

05.04.2006 |

Tultiin tuossa ulkona vauvan kanssa alamäkeä alas ja kuinkas ollakaan lensin nurin. Vauva (ikää 2kk) oli onneksi liinassa toppatakin sisällä ja ei inahtanutkaan, kun minä lensin suoraan selälleni. Onneksi oli se mäki vastassa niin ei ollut niin suuri tuo ilmalento mitä olisi ollut tasamaalla. Silti mietityttää, että ei kai nyytteröinen satuttanut itseään... Nyt nukkuu ihan rauhallisesti liinassa. Hysteerikkona mietin jo, että pitäisikö varmuudeksi käyttää lääkärissä, vaikka kaikki näyttää olevan ok?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä tiedä mitä ne osaisi tehdä.. kaikki on varmaan kunnossa jos on ihan rauhassa ja kaatuessa oli tuettuna liinassa

Vierailija
2/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pääsi vaunut käsistä kun olin menossa tyttömme kanssa ulos (tyttö oli silloin kans 2 kk). Me asuttiin silloin vielä keskeneräisessä talossa, joten portaita ei ollut, pelkät lavat. Tyttö lähti liikkeelle vaunujen kanssa lavojen loputtua vaunut kaatuivat ja tyttö lensi selälleen maahan. Tyttö itki ja niin itki äitikin. Me käytiin lääkärissä mutta eipä tullut tytölle mitään. Onneksi, Vaikka olikin aikamoinen ilmalento. Äiti tosin sai elinikäisen pelon.

Jos itsestäs vähääkään tuntuu niin mene näyttämään lääkäriin. Jos ei muuten niin rauhoittamaan omaa oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti säikähdit ja jäi ikuinen kammo :((( Meillä tilanne näyttää nyt ihan normaalilta, joten eipä tässä kai hätää.

m@mm@mi@:

Mulla pääsi vaunut käsistä kun olin menossa tyttömme kanssa ulos (tyttö oli silloin kans 2 kk). Me asuttiin silloin vielä keskeneräisessä talossa, joten portaita ei ollut, pelkät lavat. Tyttö lähti liikkeelle vaunujen kanssa lavojen loputtua vaunut kaatuivat ja tyttö lensi selälleen maahan. Tyttö itki ja niin itki äitikin. Me käytiin lääkärissä mutta eipä tullut tytölle mitään. Onneksi, Vaikka olikin aikamoinen ilmalento. Äiti tosin sai elinikäisen pelon.

Jos itsestäs vähääkään tuntuu niin mene näyttämään lääkäriin. Jos ei muuten niin rauhoittamaan omaa oloa.

Vierailija
4/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eilen tippu poika sängyltä että mätkäys kävi. Itkulla ja harmistuksella selvittiin! Ikää nyt 4kk.

Vierailija
5/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä?

kittykatti79:

Meillä eilen tippu poika sängyltä että mätkäys kävi. Itkulla ja harmistuksella selvittiin! Ikää nyt 4kk.