Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Eli toi Leevi voittaa.
Ja vaipuu huomisesta unholaan. Hyvä niin.
Tästä kaudesta jää elämään ehkä Julia ja Anniina vähäksi aikaa.
Julia oli kilpailun alussa filmaattinen ja cool, enemmän oma itsensä. Jotain sitten tapahtui. Tässä näkyy mitä tämä kaikki-samaan-anatude-muottiin-metodi tekee :(
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä jos Leevi voittaa..
Mä en kestä jos toi wannabe räppäri pikkuorava voittas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä viimeinen esiintyjä oli paras. Leevi sympaattisin.
Se megayllätysesiintyjä vois olla Adam Lambertkin. Vai onko jossain sanottu, että on suomalainen?Adamilla on briteissä keikka tänään. Cheek on megayllätysesiintyjä. Esitys on nauhoitettu ennen lähetystä.
Kai se Alma oli.
Odottaako Anni vauvaa😍?
Ei ollut Alma, sen mukana olosta on tiedetty jo pitkään. Cheek se ylläri on. Snäpissä ja instagramissa on jo ollut videoita sen esityksestä, sen nauhoitettiin ennen kuin suora lähetys alkoi, kuten Antin ja Erininkin duetto.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Almasta, mutta nyt esiintyi laiskasti ja pliisusti eikä ottanut yleisöön mitään kontaktia! Sekavaa ravaamista pitkin lavaa :O
Mun mies sanoi et "Alma lähti lenkille" kun se ravasi lavaa eestaas :D
Toivottavasti Anniina VOITTAA, niin ei tarvi kuulla sitä enää ikinä!!!
Uskon, että Leevi voittaa (vaikka en itse hänen äänestään tykkää) mutta hänestä ei tulla ikinä kuulemaan mitään. Katoaa pois, eikä kukaan enää kesällä muista, että kuka Leevi on. Juliasta ja Anniinasta voisi tulla jotain. Ainakin Juliasta.
Yleensä voittajista ei tule mitään :)
Vaikka Leevistä pidänkin niin vähän yllätyin kuitenkin että pääsi vielä jatkoon noista kolmesta. Tän päivän esitys oli aika huono siltä.
Vittu mikä vitsi ollut tämä koko kausi, olis nyt edes Julia voittanut.
Anni on joko raskaana tai sitten joku alkava loppuunpalaminen. Kummallinen kehonkieli on nykyään. Ihan kun joku autopilotti päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikeen toinut livenä toi phases biisi. Alma on muuten kyllä ihan stara. Jännä nähdä se linnassa.
Linnaan se joutuukin kun jää kiinni
Leevi laulaa epävireisesti. (Tässä ”uudessa biisissä” siis)
Oli pakko korkkaa kalja. Ei tätä selvinpäin voi kattoo.
Leevin biisin on hyvinhyvinhyvin kotikutoinen. Varmaan joku vanha päiväkirjateksti. Apua.
Ei näin Leevi. Osaat kyllä paremminkin!
Onko tämä biisi nyt parasta mitä Suomessa on tarjolla? Oudot sanat ja niitä on paljon.
Miten Erin itkee JOKAISESSA Leevin esityksessä? Mitä liikuttavaa siinä epävireisessä laulussa on?
Leevi käyttää live autotunea!! Eli korjataan sävel live laulussa. Tämä on tehty huonosti koska se kuuluu läpi ! Todella noloa Idols noloa noloa
Ok nyt kun Julia tippui niin toivon että Anniina voittaa, vaikka en erityisesti hänen äänestään pidäkään. En usko Leevillä olevan juurikaan mitään mahdollisuuksia menestyä, vaikka voittaisikin.