Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Helvettiäkö tuo Leevi menee jatkoon viikosta toiseen. Karismaa sillä on yhtä paljon kun puolimädällä perunalla, ei pysy vireessä, eikä äänikään ole kummempi kuin kasalla pikkukiviä tehosekoittimessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiiapossun läskimakkarat piiloon!!
Piipittäjän kita umpeen!
Tässä käy lopulta niin, että ujosti muikuileva Leevi voittaa ja Anniina on kakkonen.
Ensimmäisestä ei tule mitään. Toinen tulee kyllä pärjäämään ja myy. :)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko katsojat maksaneet päästäkseen katsomaan noita esityksiä livenä? Ainakin finaalilippuja on myynnissä aika suolaiseen hintaan verrattuna tasoon... Itse en missään nimessä maksaisi mitään päästäkseni tuonne!
Siellä on niin paljon muita esiintyjiä, että jengi menee varmaan katsomaan niitä, ei näitä finalisteja.
Toi Anniina on kuin Sanni. Kunnon mikkihiiri piiperrystä
Vierailija kirjoitti:
Jeeee! Anniina. Upea tyttö. :)
Anniinalle liikutuksen paikka, onnen kyyneleet silmissä ´:
Mahtavaa, vahva ennakkosuosikki! Onnea, myös muillekin!
jos ana ois saanu päättää niin se ois päästänyt sen ykkösmussukkansa Kevinin jatkoon.nyt kun ei oo kevinii niin leeviä voi kuolata
Anniinalla on mielestäni todella ärsyttävä ääni. En jaksasi yhtään kuunnella jos radiosta tulisi. Heti vaihtuisi kanava.
Tämä kommentti saa varmasti paljon alapeukkuja, mutta tämä olikin oma mielipiteeni joten älkää suuttuko :)
Yllätysesiintyjä? Mulle tulee mieleen Saara Aalto :DD
Saatiinpas se tekopirtee akka ulos sieltä :))
Julia näyttää siltä, että olisi tehnyt monta kauneusleikkausta. Jotenkin tuo nenä ja huulet..
Leevi ei ole alusta asti minuun mitenkään kolahtanut. Laulu ei miellytä omaa korvaa. Muutenkin vielä niin kovin nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Antti näkee Leevissä? Huoh..
Itsensä ? Mä en ymmärrä Leevi hehkutusta. Symppis ja kiva ääni. Onko oikeesti mahiksia uraan ?
Ehkä Leevikin 10 - 15 v kuluttua imee banaania diskojytkeessä 😁
Vierailija kirjoitti:
Kuka tipahti?
Tiia
Vierailija kirjoitti:
Kuka tipahti?
Koko tuotanto 2017.
Kukahan on se "megaluokan yllätysesiintyjä"? Joku, jolla on Idols-kytköksiä, kuten muillakin finaalin esiintyjillä.
Huh, olipa pakko tarkistaa. Onneksi Queenillä ja Adam Lambertilla on ens pe Newcastlessa keikka, eli onneks ei voi olla Adam. Toivon ettei ole kukaan muukaan ulkomaalainen laulajatähti, ettei tarvitse hävetä tätä Suomen Idolsin upimpisurkeaa tasoa..:D
Finaalissa olis voinut olla Mari, Glen, Taisto, Linda ja Roope. Mut toisin kävi.
Itsensä ? Mä en ymmärrä Leevi hehkutusta. Symppis ja kiva ääni. Onko oikeesti mahiksia uraan ?