Aiotko ostaa uuden 1200 euron iPhonen?
Uusi iPhone X maksaa alkaen n. 1200e, meneekö "pakolliseen" hankintaan?
Kommentit (15)
Menen jos puhelinta täytyy jonottaa, muussa tapauksessa en.
Juuh, odotas kun mietin... en aio.
Vierailija kirjoitti:
Mietitkö kauan?
Taidan ostaa gtx 1080 ti kortin Iphonen sijaan.
Ostan 5, kaikille perheenjäsenille omat. Nuorin on tosin 7v, mutta kyllä ekaluokkalaisenkin tarvitsee päteä.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä nauroin tälle ääneen
iPhone 7 alkaa olla aika nolo näky jo kohta, joten pakkohan tuo on varmaan hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Ostan 5, kaikille perheenjäsenille omat. Nuorin on tosin 7v, mutta kyllä ekaluokkalaisenkin tarvitsee päteä.
Heh, just sun tyyppisten ihmisten vuoksi mä tosiaan ostan noita puhelimia meidän perheeseen monin kappalein, ajan RR:llä ja Teslalla, ja teen kaikkea muutakin ihanan kallista mikä näkyy ulospäin ja kutittaa sun peppua. Koska mä voin, jaxuhali neukkukuutioosi ❤️
Vierailija kirjoitti:
Saan tuon työpuhelimeksi.
Sugardaddyltasi?
:DD
No en, päässä on onneksi muutakin kuin tekoripset ja -tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tuon työpuhelimeksi.
Sugardaddyltasi?
:DD
Minä teen hankintapäätökset meidän osastolla. Minulla on 27 alaista ja tilaan 28 puhelinta. Pääkonttori ei sano hinnasta mitään, nämä on imago- ja motivaatiojuttuja nääs.
tuohon iPhone äXään tule FACE ID ominaisuus mikä siis tunnistaa käyttäjän kasvot... oikeasti YÄK. olen muutenkin harhaluuloinen, niin kiva jos joku pääsee tietoihin käsiksi ja on speksit kasvoista. ennustan hakkereita ja väärennettyjä passeja <3 <3 <3 kyllä isoveli vahtii!
En tiedä yhtään syytä miksi ostaisin, kun ei ole tarvetta päteä merkeillä. Nykyisen halpiksen ominaisuuksistakin käytän ehkä kymmentä prosenttia. Voinee päätellä että en osta.
Juh! 25 euron Nokialainen alkoikin yht'äkkiä etomaan. Eihän sillä pääse edes nettiinkään...