Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi he synnyttäjä-lantioiset rakastatte niitä trikoita?

Vierailija
13.09.2017 |

Astuin ovesta i ulos Helsingin keskustassa ja 20:n sekunnin päästä oli nähnyt ensimmäisen trikooperseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin mä sen perseeni laittaisin muualle siksi aikaa? Ikean lapsiparkkiin?

Vierailija
2/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis latinolanteiden yllähän trikoot näyttää just hyviltä. Kyllä ne on ne lanteettomat lautapersukset joiden pitäis ensin investoida H&M:n irtoperseeseen, sitten vasta leggingseihin. Lattapylly meni pois muodista noin 15 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa farkut jotka ei ole tehty yhtä leveälle lantiolle ja reisille?

Vierailija
4/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ovat ok, mutta onko pakko ostaa aina liian pieniä? Tai haluavatko naiset oikeasti esitellä niitä alushousujaan? Kaipa se on sitten muotia nykyään.

Vierailija
5/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun pillun sheivaa, jättää pikkarit pois ja tiukat trikoot jalkaan ja ihmisten ilmoille. Näkisittepä miesten katseet! ;)

Vierailija
6/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyttäjän lantiohan on erittäin harvinainen suomalaisilla naisilla. Ihanteellinen synnyttäjän lantio on aasialaisnaisten suora putki: kapeat lonkat ja korkea pylly.

Vierailija
7/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää katseltavaa nämä lihavat selluperseet, tiukoissa trikoissaan. Hyllyvät lihavat ahterit, paksuine reisineen. Luulevatko he oikeasti olevansa hyvännäköisiä? Myötähäpeää.

Vierailija
8/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää katseltavaa nämä lihavat selluperseet, tiukoissa trikoissaan. Hyllyvät lihavat ahterit, paksuine reisineen. Luulevatko he oikeasti olevansa hyvännäköisiä? Myötähäpeää.

No missä päin maailmaa löytyy sinua miellyttävät pillut ja perseet? :D

Vierailija
9/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitetaanko tässä nyt oikeasti leveälantioisia, vai sittenkin takapuolesta lihavia? Onko minulla lupa käyttää trikoita, jos olen hyvin hoikka, mutta minulla on selvästi erottuva lantio?

Vierailija
10/12 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Synnyttäjän lantiohan on erittäin harvinainen suomalaisilla naisilla. Ihanteellinen synnyttäjän lantio on aasialaisnaisten suora putki: kapeat lonkat ja korkea pylly.

Ja alapeukuttajille tiedoksi, että olen itse nainen ja kolme kertaa synnyttänyt, vaikka lantioni ei ihanteellinen siihen touhuun olekaan.

Vierailija
11/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis latinolanteiden yllähän trikoot näyttää just hyviltä. Kyllä ne on ne lanteettomat lautapersukset joiden pitäis ensin investoida H&M:n irtoperseeseen, sitten vasta leggingseihin. Lattapylly meni pois muodista noin 15 vuotta sitten.

Ne läskiperseet ovat tulleet "muotiin" vasta nyt Kardashianien myötä, mutta ainoastaan niiden mielestä jotka niitä idioottiohjelmia seuraavat. Ei lattapersuskaan toki hyvältä näytä, paras on kiinteä ja pyöreä pikkupeppu.

Vierailija
12/12 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No missä päin maailmaa löytyy sinua miellyttävät pillut ja perseet? :D

Thaimaasta. T. Pena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan