Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

töihin vaikka vauva haaveita?

???
13.09.2017 |

Elikkäs. Olen ollut viimeiset kolme vuotta äitiys/vanhempainvapaalla, minulla on kaksi lasta. Kolmas lapsi on tässä työn alla, mutta toistaiseksi on vielä yritykseksi jäänyt. En aktiivisesti pyri töihin, mutta minulle tarjoutui hyvä työpaikka ja lasten hoitokin järjetyisi. Työ olisi juuri sopiva tämän hetkiseen elämäntilanteeseen ja olisi tuttu työnantaja (saisin paikan siis suhteilla). Nyt mietinkin että kannattaako minun ottaa paikka vastaan vai ei, kun kuitenkin jäisin pian äitiyslomalle. Olen siis kotihoidontuella ja pienet lisätienestit tulisi tarpeeseen. Eihän sitä voi tietää milloin kolmas raskaus lähtee alulle, mutta aikasemmat ovat onnistuneet suht nopeasti. Mikään vakipaikka ei ole kyseessä, mutta pidemmästä pätkästä kuitenkin, eli te jotka luulette että yritän keplotella työnantajan rahoja itselleni kun kotona kasvatan kakaroita älkää vaivautuko. Ideana lähinnä ne lisätulot tässä vaiheessa ennen seuraavaa äitiyslomaa, mikäli yrittämiseen menee pidempi aika. Kehtaanko tehdä p*skaset työnantajalle ja mahdollisesti vahingoittaa mainettani (ja minun kontaktini mainetta jonka kautta työn saisin) ottamalla paikan ja sitten kävisikin tärppi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota paikka. Et voi tietää kauanko kestää tärpätä.

Vierailija
2/2 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tilivelvollinen työnantajalle. Töihin vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan