Elixia/Sello tai Danafitness/Lvaara, kokemuksia?
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia ko paikoista. Kaipaan hyvää kuntosalia, jumpat yms ryhmätuunit ei niin tärkeitä.
Millaista porukkaa niissä käy? Kuinka paljon? Minkälainen fiilis? Onko lähistöllä muita vaihtoehtoja?
Kävisin arkiaamuyisin (8-9 aikoihin) tai aika myöhään iltaisin, ja tärkeätä olisi ettei silloin olisi sikatäynnä...
Kiitos!
ps. Ei tarvitse varoitella kustannuksista/jäsensysteemistä, tiedän miten ne toimii..
Kommentit (3)
Olen älyttömän tyytyväinen. Porukka on tuikitavallista. Etenkin aamuisin (jolloin käyn itsekin). Ryhmätunnit kivoja, salilla saa olla rauhassa, mutta apua saa aina kun tarvitaan. Ikähaitari on varmaan 20-50 vuotta, noin suunnilleen.
Monipuoliset kuntosalilaitteet, ikinä en ole mihinkään laitteeseen joutunut jonottamaan.
Uima-allas (joskin uima-allas käytössä vain klo 14-22 muistaakseni) ja jatkuvasti lämpimänä oleva sauna ovat ehdoton bonus.
Minun ei ole tarvinnut hävetä hyllyvää olemustani. Saan olla mikä olen, aina on kohdeltu ystävällisesti niin henkilökunnan kuin kanssakävijöiden taholta.
Espoolaisia luulisi kyllä löytyvän ainakin....