Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi marihuanan polttelusta puhutaan niin positiiviseen sävyyn

Vierailija
13.09.2017 |

harva alkoholisti juo joka päivä. Pösyttelijä pössyttelee joka päivä ja monta kertaa päivässä.
Onhan aseetkin sallittu usassa melkein joka osavaltiossa ja mikä on tulos

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marihuana on sallittu monessa osavaltiossa ja tulos on yksiselitteisesti se, että rikollisuus on laskenut, päihdekuolemat vähentyneet, käyttö vähentynyt sekä verotuloja tullut huimasti.

Mistä tiedät että kaikki käyttäjät pössyttelevät aamusta iltaan, omakohtaisesta kokemuksestasiko?

Vierailija
2/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisissa tv-sarjoissa se pössyttely on tosiaan vitsi. Kaikkein hauskinta on kuin äiti-ja isi-ihmiset verestävät sillä nuoruuden muistojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin lyöjällä on aina tekosyy lyödä, on riippuvaisella syy käyttää aineita.

Otti päähän, kurja päivä, ilkeä bussikuski, syitä riittää ja niillä oikeutetaan käyttö. 

Vierailija
4/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan positiiviseen sävyyn siksi että se on nautintoaine? Ei se täysin harmiton ole mutta vähiten haitallinen tunnetuista päihteistä/huumeista. Laittomuus on sen suurin haitta kuten näkee niistä paikoista jotka ovat laillistaneet.

Vierailija
5/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei läheskään kaikki polttelijat polttele päivittäin. Ihan yhtä lailla pilveä voi käyttää vaikka kerran viikossa tai kuussa tai vuodessa.

Vierailija
6/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miedoista aineista siirrytään tujunmpaan, se käy huomaamatta. Hups, ollaan koukussa.

Vierailija
7/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marijuanan avulla yritetään kontroloida massaa euroopassa ja ihmisten mielipiteitä.

Ihmisten mielipiteisiin ei saa vaikuttaa jo kriminalisoiduilla asioilla. Tämä on ikävä kyllä totuus että tälläistä marijuana kontrollia on suomessa ilman jälkiseurauksia monen ihmisen mielestä liian useissa tapauksissa. Onneksi meillä on kumminkin maapallo missä voimme yrittää elää mutta ei tämän asian kanssa.

Vierailija
8/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pössytellyt jotain 0-20 kertaa vuodessa noin 20 vuoden ajan. Viimeksi 2 tai 3 viikkoa sitten. Pari kertaa ottanut essoja ja kerran piriä. En nyt koe olevani ihan koukussa:) Töissä ollut yli 20 vuotta. On talo, autot, vaimo ja useampi lapsi.

Vierailija
9/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta poltellut 30+ vuotta. Pari kertaa kuussa tulee pössyteltyä, lähinnä pahimpiin kipuihin. Olis mulla joitakin lääkärilta saatuja pillereitä, mutta mielestäni vähän turhan vaarallista kamaa (niihin voi oikeasti jäädä koukkuun) ja olen huomannut että käytössä paljon pahempia kuin marijuana.

Alkoholia ja tupakkaa en taas käytä yhtään.

Vierailija
10/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että hehkuttaminen on vastareaktio kyseisen päihteen ylimitoitettuun demonisointiin. Totuus lienee jossain näiden ääripäiden välissä.

Esim. kommentti "Harva alkoholisti juo joka päivä, mutta pössyttelijä pössyttelee aamusta iltaan." on malliesimerkki tällaisesta asian vääristelystä. Päihdeongelmat ovat vakava asia ja siksi niistä pitäisi keskustella uskottavin argumentein.

Vierailija
11/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa.

Vierailija
12/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miedoista aineista siirrytään tujunmpaan, se käy huomaamatta. Hups, ollaan koukussa.

Moniko laittomia päihteitä kokeillut on aloittanut laillisilla? Kieltolistalle joutaisi ensimmäisenä kahvi, tupakka ja alkoholi, sillä nämähän ne ensimmäinen koukku monen kohdalla ovat.

Vierailija
13/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei puhuttaisi?

Vierailija
14/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh, ei juuri kukaan usko enää tuohon porttiteoriaan.

Vierailija
15/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja huumeet on parasta mitä voi olla

Vierailija
16/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä on?

Vierailija
17/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on myös monia, jotka käyttävät masennus- ja unilääkkeitä. Niihin koukuttuminen voi olla jopa helpompaa kuin mariin.

Vierailija
18/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan kaikkien pössytteijöiden /myssyttelijöiden (tykkään enemmän tosta "vetää myssyt" -termistä) pitäisi poltella koko ajan? itse olen poltellut satunnaisesti nyt n.20 vuoden ajan. En ole koskaan maistanut mitään väkevämpää huumetta, keskimäärin polttelen fiilistely/nautinto tarkoituksessa noin kerran kuussa, joinain kuuukausina en lainkaaan. En nyt kokisi itselläni olevan kovin isoa ongelmaa. mulla on aikuinen lapsi, työpaikka, oma asunto ja kesämökki. Varsin normaali keski-ikäinen (42) naikkonen siis käsittääkseni.

Vierailija
19/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös keski-ikäinen, vaativissa asiantuntijatehtävissä työskentelevä nainen, joka viihdetarkoituksessa ja rentoutuakseen silloin tällöin polttaa. Lisäksi juon viiniä, välillä poltain myös tupakkaa. Mihinkään näistä en ole mitenkään koukussa, kunhan nautin niistä sillin tällöin. Marihuana on minusta näistä päihteistä vähiten vaarallisin.

Vierailija
20/20 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa pössytellä, menee liian jumiin ja huono päihde sosiaalisissa tilanteissa. Tykkään enemmän piristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän