Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käräytänkö kaverini?

Vierailija
13.09.2017 |

Sain tietää että on pettänyt miestään. Kerronko hänen miehelleen?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot tietenkin.

Vierailija
2/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä asettua tuon miehen asemaan. Mitä jos hän olisi sinä? Haluaisitko kuulla asiasta vai et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tiellä tapahtuu, se tielle jää.

Vierailija
4/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jo!

Vierailija
5/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kertoa, mieluummin todisteiden kanssa. Tietysti voit vain kysyä haluaisiko hän tietää jos puoliso pettäisi.

Vierailija
6/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos pitäisit huolen omista asioistasi. Kuka edes haluaa tuollaista vastuuta itselleen, että on osallisena parisuhteen tai perheen hajoamiseen? Koskaan ei voi ulkopuolinen sitä paitsi tietää, mikä tilanne oikeasti on.

Vierailija
7/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää kertoa, mieluummin todisteiden kanssa. Tietysti voit vain kysyä haluaisiko hän tietää jos puoliso pettäisi.

Sehän tässä nyt on kun todisteita ei ole. Jos hänen mies ei uskokkaan. Mutta olen kuullut että jotain peliä kaverilla on ollut. Ap

Vierailija
8/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tässä nyt on kun todisteita ei ole. Jos hänen mies ei uskokkaan. Mutta olen kuullut että jotain peliä kaverilla on ollut. Ap

Eli et tiedä hittojakaan mistään? Joku serkunkumminkaima on kertonut sinulle, jotain mitä joku ties kuinka mones osapuoli on kertonut?

Vierailija
9/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kertoisin.

Vierailija
10/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän kiva kaveri olet. Ei todisteitakaan.Oletko ihastunut kaverisi mieheen?

Vierailija
11/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos todisteita ei ole, ei ehkä kannata sillon lähteä käräyttämään.

Vierailija
12/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hän on pettänyt?

Vierailija
13/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta! Mikä olikaan kysymys?

Vierailija
14/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että hän on pettänyt?

Kuulin luotettavalta henkilöltä. Hän oli nähnyt kaverini läheisissä väleissä vieraan miehen kanssa. Ap

Vierailija
15/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sille miehelle kuva sun nännistä

Vierailija
16/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, miten tärkeä kaveri on sinulle. Ehkä ensin kannattaisi ehdottaa kaveria/ystävää itse kertomaan. Jos hän ei sitä tee, sitten voit punnita asioita ja sitä, mitä tehdä. Itse en voi sietää pettäjiä, ja vaikka kaverisuhde olisi vaakalaudalla, kertoisin jopa miehelle, jota en hyvin tuntisi. Vielä pahempi, jos tuntisin, en voisi kyllä katsoa silmiin tai kylässä katsella vierestä, kun pari leikkii onnellista, jos mies ei tietäisi. Yksi kaverisuhde tai oikeastaan ystäväsuhde kariutui tällaiseen, tosin en itse ollut kertoja, mutta oma mieheni paljasti asian ystäväni miehelle. Harmitti menettää ystävä, mutta toisaalta en siedä valehtelijoita. Teoista on aina seuraamukset, jotka pitää rehellisesti kohdata.

Vierailija
17/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat puuttua toisten asioihin, niin kerro. Yleensä siinä käy vasikalle huonosti.

Vierailija
18/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap kertomusesrav hyödyt? Mitä taustalla? Ilmeisesti jonkinlainen kateus kaverin elämään. Kaveruus loppuu. Saat kielikellon maineen ja ehkä jopa valehtelijan maineen.

Kaverina kysyisin pitääkö juoru paikkaansa ja mitä kaveri aikoo tehdä asian suhteen.

Vierailija
19/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on vieläpä valittanut miehestään miten hän on muuttunut. Käynyt kaveriini kiinni ja käyttää paljon alkoholia. Nyt kävi sitten ilme kuinka kaverini itse todennäköisesti on aiheuttanut koko tilanteen olemalla pettäjä. Ap

Vierailija
20/27 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on vieläpä valittanut miehestään miten hän on muuttunut. Käynyt kaveriini kiinni ja käyttää paljon alkoholia. Nyt kävi sitten ilme kuinka kaverini itse todennäköisesti on aiheuttanut koko tilanteen olemalla pettäjä. Ap

Jos mies kerran jo tietää pettämisestä ja tämä johtanut alkoholismiin ja väkivaltaisuuteen mitä kertomista sinulla sitten enää on?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi