Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On teille tärkeämpää miehen puheet vai teot?

Vierailija
12.09.2017 |

veikkaan , että puheet jos katsot menneisyyteen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ja tekemättä jättämiset.

Vierailija
2/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

teot kyllä astuu voimaan ennemmin tai myöhemmin. Sanomiset voi olla ihan mitä vaan....

Vierailija
4/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet jos omaa tuttavapiiriä katsoo

Vierailija
5/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot, ehdottomasti! Exä puhui rakkaudesta paljon. Kertoi, miten olen tärkein, ihanin, rakkain. Teot puuttui. Jäin aina muun jalkoihin. Ei ne sanat enää miltään tuntuneet, ei lämmittäneet... 15 vuoden jälkeen oli pakko luovuttaa. En ollut tärkeä.

Uusi mies oli ihan päin vastainen. Kertoi ekan kerran rakastavansa vasta 2 vuoden yhdessäolon jälkeen! Sitä ennen oli tehnyt vaikka mitä rakkauden tekoja ja edelleen menee teot edellä. Mun ihana, rakas mieheni, jonka on vaikea sanoittaa tunteitaan, mutta joka hemmottelee mut pilalle ja on mun tukipilari. Todella tunnen rakkauden, vaikka ei sitä pitkään aikaan sanoisi.

Vierailija
6/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojen ja tekojen pitää olla linjassa. Mun miehelläni on.Kohtelee naisia kunnioittavasti, kannattaa tasa-arvoa, hemmottelee ja vastaanottaa hemmottelua.Mun kallio <3

Vierailija
7/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne on ristiriidassa, niin kumpi vaan on huono. Olis se vähän ikävää niinkin jos mies aina puhuis suhteesta epävarmaan sävyyn, mutta teoilla osoittaisi rakkautta.

Itsellä onneksi mies, jonka puheet tulee sydämestä, ja on sen verran selkärankaa, että toimii myös sen mukaan. Itseasiassa on varmaan vielä parempi teoissaan kuin puheissaan.

Vierailija
8/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Action always prove why words mean nothing.

Vierailija
9/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Vierailija
10/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhuu ja tekee kaiken ristiin. Esim jos kertoo istuvansa, oikeasti seisoo. Jos kertoo vihaavansa naapuria, oikeasti rakastaa sitä.

Lisäksi sen mieli muu 30 sekunnin välein ja ei omaa säiliömuistia. Pitää pukea ja syöttää se, ei käy töissä.

Vierailija
11/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun te kanssasisaret oppisitte sen, että jos mies puhuu ylisanoja heti suhteen alussa, se ei tarkoita sitä, että oooh tässä on elämäsi mies joka on sinuun aivan umpirakastunut. Se tarkoittaa sitä, että siinä kohtaa pitää juosta, sillä vaihtoehdot ovat:

- mies haistoi sinussa huonon itsetunnon ja tietää, että nättejä lässyttämällä hän saa mitä haluaa. Huonon itsetunnon omaavat janoavat niitä ja tekevät uhrauksiakin kuullakseen niitä lisää. Ja he tietävät sen oikein hyvin.

- tyyppi on oikeasti mielisairas takertuja tai narsisti, jolla on todella iso riski seota täysin erotilanteessa ja tehdä jotain pahaa.

Vierailija
12/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot tai jos saa vielä yksityiskohtaistaa, niin se, että puheet ja teot täsmäävät. On ihan turha sanoa ja lupailla sitä ja tätä jos tekeekin tuota.

Vierailija
13/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot tietenkin. Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja suurimmanosan sanoista olen unohtanut, mutta tekoja en unohda.

Vierailija
14/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot ehdottomasti. Voin elää ilman rakkauden sanoja mutta en ilman hellää katsetta ja halausta.

Vierailija
15/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot.

Vierailija
16/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot. Suuret sanat ei suuta halkaise. 

Vierailija
17/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kategoriaan elekieli kuuluu? Sillä on eniten merkitystä. Kaikki ihmiset mokaa joskus, niin puheissa kuin teoissakin. Elekieli paljastaa onko ihminen pahoillaan tai valehteleeko hän. Elekieli kertoo pohjimmaiset tunteet ja kertoo onko ihminen aito. Sillä on eniten merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi