Voinko olla raskaana silti?
Hei, olen 24-vuotias ja yritämme tehdä vauvaa mieheni kanssa, en ole koskaan aikasemmin ollut raskaana siksi minua mietityttää muutama asia tästä, olisin erittäin kiitollinen jos joku hieno ihminen voisi vähän selventää muutaman asian minulle.
1. Harrastimme seksiä 2 päivää ennen ovulaatiota mieheni kanssa, jolloin jatkoimme koko ovulaation ajan. Nyt en ole varma tärppäsikö vaikka ovulaation jälkeen minulla oli ehkä jotain oireita, vatsaani pisteli ja oli menkkamaisia tuntemuksia jotka jatkuivat itseasiassa tähän päivään asti. Eli noin 9 päivää menkkamainen olo. Koko ajan tuntui että menkat alkaisi ja jotain vihlontaakin tunsin.
Noh tein eilen testin vaikka menkkoihin oli vielä 4 päivää aikaa eli menkat eivät olleet myöhässä eikä alkaneet vielä, ja yleensä minulla on menkka jomotusta noin 3päivää ennen kuukautisiani. Joten mielestäni tämä ei ollut normaalia. Testi oli negatiivinen, ja nyt ne menkkamaiset oireet lakkasivat. Kuukautiseni pitäisi alkaa 2 päivän päästä..
Tiedän että pitäisi odottaa menkkoihin asti ja katsoa jos myöhästyvät. Kiertoni on suht normaali alkaa melkein aina kalenterin mukaan,mutta kai haluaisin muidenkin mielipiteen että olisikohan se voinut onnisttua tällä kertaa ja siksi minulla oli noita omituisia oireita.. ja ehkä tein testin liian aikasin
Oliko kyseessä liitoskipu? Niinkuin sanoin vuota ei ole tullut, mutta kovia pistelyitä ja vihlontaa sekä vatsa ja selkä kipuja.. jatkuva väsymys..ja erittäin iso ruokahalu, vaikka se voi olla myös menkka merkki sillä tekee mieli aina jotain syödä.. mutta tuo väsymys on uutta ja nuo 2viikon kestävät kivut.
Kommentit (7)
Eli olisit n. rv 3 ja oletat, että sinulla on jo liitoskipuja ja vaikka mitä muuta oiretta?
Voi olla harjoitussupistuksia tai vauva on sellaisessa asennossa että painaa ikävästi esim. virtsarakkoa.
Nyt kannattaa soittaa äitiyspolille, synnytys on ehkä alkanut vähän etuajassa.
Miksköhän aina joku löytyy ilkeilemään, vaikka kysyn ihan asiallisesti. Jos ei ole mitään parempaa sanottavaa olisit hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Eli olisit n. rv 3 ja oletat, että sinulla on jo liitoskipuja ja vaikka mitä muuta oiretta?
Liitoskivut, eikös se tarkoita että muna solu on liittymässä kohdun seinämään kiinni josta tulee näitä kipuja? Niin kysyin ovatko nuo kivut mitä tunsin niitä sitten?
Voit olla. Ei ole varmaa ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa.