Ohjeet äänettömään vessassakäyntiin!
Laita wc-paperia ennen asiointia PALJON vessanpönttöön. Kun alat pissalle, yritä sihdata pöntön laitaan. Kun paska lötkähtää pönttöön, ei kuulu plumpsausta kun wc-paperi vaimentaa sen.
Siteen repimiseen ei ole ohjetta, käyttäkää siis tamponia tia kuukuppia! tai pestäviä siteitä!
Olipa siinä piristystä päivään!
Kommentit (19)
Auttaa myös kakkan plumpsahdukseen, kun saat sen ite laskettua alas. Valitettavasti ei auta hajuun!
Toi kakkajuttu oli tuttu..mutta kiitos tuosta side-neuvosta :)) *nauraa*
Jos käyt yleisessä vessassa, pidä käsilaukussa pientä raikastus putelia mukana esim. vanha hajuvesi tai jotain. =)
Nooh, jos olet liikkeellä vaikkapa jonkun miespuolisen kollegan kanssa, johon hyvässä lykyssä olet vieläpä ihastunut... Ja vessahätä iskee, kollega odottelee laukkujesi kanssa ulkopuolella. Tuskin haluat että lumpsahdukset ja lorinat kuuluu? Vai?
Mulla ja mun bestiksellä oli aina sinkkuaikoina kauheita spekulaatioita näistä jos mentiin jokun " hoidon" luo yöksi, että miten toimia äänettömästi vessassa. Tärkeää oli kans aina että missä vessa sijaitsi! Pahin oli makuuhuoneen vieressä....
sellainen räikkä. Sillä saa aikaan niin paljon meteliä, ettei muut äänet kuulu.
Mitäpä siitä sitten, että olen saanut hullun maineen...
Aina joku tulee naapuriin kun ähiset.
Vessansijainnista: pahinta ne joissa vessa on keskellä taloa!
Ei ihminen itsestään hajutonta ja äänetöntä saa, vaikka kuinka yrittäisi! Sitäpaitsi miten se olisi vähemmän noloa, kun jokainen, joka kuulee sen veden kohinan tai haistaa jälkeesi hajuveden, joka tapauksessa vähäisellä mielikuvituksella tietää, mitä siinä on yritetty peitellä?
Raikuva pieru... *tikahtuu nauruun*
Ja lapsia kuolisi nälkään vaikka me kaikki pohtisimme sitä koko ajan. On eri asia teemmekö sen eteen jotain. Tekeekö numero 20 jotain?
silloin ainakin kaikki kuulevat pierusi äänen :-)
Vierailija:
Suurimman hajun välttää sillä...
ja herättää ihmetystä miksi vessa vedetään moneen kertaan.
*täällä kuollaan nauruun*
REPS ja KOPS :D
Kaikkihan mekuitenkin vessassa käydään. Kaikkein kauneimmat ja komeimmatkin. ;)
Sit ne paperit valuu aina sinne veteen eikä estä enää plumpsauksia. Olen opetellut kakkaamaan myös siihen pöntön etuseinämään niin, ettei kakka osu suoraan veteen. Se ei tosin aina onnistu, ja reunaan tulee helposti raitoja, jotka pitää sitten putsata.
tai sitten käyttämällä tamppoonia
Älä vedä sidettä pois pikkuhousuista suoraan ylöspäin vaan käännä siteen etureuna kaksinkerroin ja ala vetämään sidettä rauhallisesti pikkuhousujen takaosaa kohti (niin, että side menee kaksinkerroin) näin ei tule kamalaa repäisy ääntä, josta kaikki tietää " jaahas, maijalla on taas hilloviikko" :)