Antakaa ideoita tyttöjen iltaan!
Olen siis suunnitellut järjestäväni kavereilleni tyttöjen illan, mutta ongelmana on nyt etten keksi sinne tarpeeksi " ohjelmaa" .
Suunnitelmissa olis kyllä jo syömistä nyyttäriperiaatteella ja sit vois tehdä jotain jalka- ja kasvohoitoja itse ja ehkä saunoa. Niin ja tietysti juoda vähän jotain, mutta mitäs muuta sitten?
Ikähaitarimme on 20-28v ja ainoastaan minulla on lapsia. En haluais, että meillä olis mikään tylsä ilta, kun nyt suurinpiirtein kerran vuodessa tämmöstä on mahdollista järjestää :) IDEOITA SIIS, kiitos!
Ja huom. etten sitten ole mikään kroisos eli siis stripparit sun muut on poissa laskuista...
Kommentit (10)
- viinin/juustojen/suklaanmaistelua
- karaokea
- hyviä seurapelejä
- askartelua
Seksiväline-esittelijä kuullostaa kyllä ihan kivalta, mutta luulempa etten sellaista tänne maalle mistään saa ja ajankohtakin on tossa pääsiäisen pyhinä, mutta kiitos kuitenkin ideasta!
Noita seurapelejä ajattelin itsekin, mutta kun en yhtään sellaista omista niin mikähän vois olla hauska peli jos sellaisen kävisin hankkimassa?
ap
Mut mun käsittääkseni noi esittelijät tulee kyl pitemmällekki! Hae googlesta, soita ja kysy, ei se mitään ota jos ei annakka!
Koita ainakin ihmeessä. Kerran sellaisessa ollut ja hauskaa oli! Eikös jonkun esittely firman nimi ole pandoran lipas tai vastaava..
Täydelliset naiset-peli kuulostaa myös hauskalta!
Vierailija:
Varmasti tuo tunnelmaan hilpeyttä
Vierailija:
Koita ainakin ihmeessä. Kerran sellaisessa ollut ja hauskaa oli! Eikös jonkun esittely firman nimi ole pandoran lipas tai vastaava..
Se on (nimestään huolimatta) ihan tosi hauska peli!
joku neekeripoika antaudu ihan ilmaiseksi leikkikaluksi naisporukalle..