Miksi yliopistolla kulkee niin paljon komeita miehiä?
Tässä ei ole mitään (koulutus)asennetta takana, vaan ihan puhdasta havainnointia. Yliopistossa aloittaneena tuntuu että tulee joka päivä vastaan vähintään yksi erittäin komea mies, selvästi on joku prosenttiosuus koko opiskelijamäärästä näitä komeimpia. Harvemmin kaupungillakaan tulee niin usein vastaan niin komeita! Siis ihan satukirjamaisella tavalla komeita, niinku esim joku Robin. Ei tätä tapahtunut lukiossa, siis olihan sielläkin tietyt komeat yksilöt mutta ei niin paljon että olisi voinut joka päivä yllättyä!
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana tästä teoria, joka meni jotenkin niin, että rumakin koulutettu (ja sitä myöten hyvätuloinen) mies saa itsellensä kauniin vaimon, joten lapsistakin tulee vähintään semikauniita. Lapsiin saadaan siis yhdistettyä vähän älyä ja vähän kauneutta. Sitten sukupolvien saatossa tämä kumuloituu ja siksi ne kauneimmat yksilöt on usein myös niitä menestyvimpiä. Toki hyvä ulkonäkö saattaa auttaa sen urankin luomisessa, ei siitä ainakaan haittaa ole.
Sitten tulit aikuisikään ja huomasit, että rumaa miestä ei koulutus ja palkka (unohdetaan nyt miljonäärit) kauheasti auta
Mitä miljonääreistä?
Pojat kypsyvät myöhemmin kuin tytöt. Jos tytöt ovat ulkonäöllisesti huipulla joskus n. 17-v. niin pojat sitten 5-15 vuotta myöhemmin.
Aikuisempi pukeutumistyyli tekee pojista paremman näköisiä. Samoin aikuisempi, rauhallisempi käytös.
Poikien on vaikeampi toteuttaa itseään nuorena kuin tyttöjen. Poikien pitää saada vähän asemaa päästäkseen tuomaan sitä oikeaa itseään esiin. Ja rohkeasti omana itsenä oleminen näyttäytyy viehättävänä (sitten kun on itsekin päässyt pois siitä teini-iän massa-ajattelusta, mikä yleensä alkaa tapahtua 20+ iässä. toki joillakin ei koskaan...)
Tämä siis noita aiemmin mainittuja seikkoja kiistämättä (menestynyt mies näyttää komealta. ap siirtyy siihen ikään että eri asiat miehissä alkavat kiinnostaa. jne.)
Totta kai ulkonäkö eli menestyvyys korreloivat! Pituus ja iso palkka esimerkiksi.
Yliopistolla ainakin Helsingissä on kyllä niitä menestyneimpiä miehiä, lääkäreitä ja tutkijoita, juristeja ja sellaisia. Komea mies, kiva kroppa eli hyvät geenit. Tajuaa pitää itsestään huolta eli elää terveellisesti. Kohtelias käytös, hyvät jutut.
Nykyään kiva katsella niitä samoja mutta perheytyneitä miehiä lasten harrastuksissa. Päälle päin jo komeutena ja ryhtinä näkyy, että älliä on ollut ja menestystä elämässä.
Otsikon luettuani olin tulossa kirjoittamaan, että olet varmaan fuksi. Mutta se selvisikin alotuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ulkonäkö eli menestyvyys korreloivat! Pituus ja iso palkka esimerkiksi.
Yliopistolla ainakin Helsingissä on kyllä niitä menestyneimpiä miehiä, lääkäreitä ja tutkijoita, juristeja ja sellaisia. Komea mies, kiva kroppa eli hyvät geenit. Tajuaa pitää itsestään huolta eli elää terveellisesti. Kohtelias käytös, hyvät jutut.
Nykyään kiva katsella niitä samoja mutta perheytyneitä miehiä lasten harrastuksissa. Päälle päin jo komeutena ja ryhtinä näkyy, että älliä on ollut ja menestystä elämässä.
Plus sit tietty se, että seura tekee kaltaisekseen. Jos on epävarma ja epäurheilullinen maalainen 19-vuotiaana, voi helpostikin olla 26-vuotiaana urheilullinen ja itsevarma kaupunkilainen, kun on saanut ottaa mallia kavereista viime vuodet :)
Vierailija kirjoitti:
Otsikon luettuani olin tulossa kirjoittamaan, että olet varmaan fuksi. Mutta se selvisikin alotuksesta.
Mikä on fuksi?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon vissiin ollut eri yliopistossa.
Siellä humanistisella pilipalilinjalla olevat miehet ovat beta- tai gammamiehiä. Alfat opiskelevat rahakkaita aloja.
Yli 150 kaatoa, opiskelen taidealalla, gradu kohta valmis, vuositulonäkymät alle 20k / v. Kelpaa silti.
Voi vittu kyllä tekee hyvää tämä keskustelu ammattikoulun käyneelle miehelle. Rahan peräänhän ne naiset oli.
T: Kilttimies
Lääkistytöt mun suosikkeja. SIllain ei ylimeikattuja ja monella ponskari ja sporttisia
No kun mun poika aloitti just yliopisto-opinnot, niin heti taso nousi ;D. Mun mies on komea ja minä kaunis, vaikka ollaankin jo kulahtaneita keski-ikäisiä, niin niitä meidän geenejähän se meidän komistuspoika kantaa. Sellainen vaalea viikinki, 190 cm, äärimmäisen fiksu, kohtelias, avulias, älykäs...jos sellaiseen törmäät, se on mun poika! <3
Jonnekinhan heidänkin on mentävä. Eivät ilmeisesti koe amista tai tosi-tv:ta niin mielekkääksi joten menevät sitten yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
äärimmäisen fiksu, kohtelias, avulias, älykäs<3
Olen pahoillasi puolestasi, että lapsenlapsia on teidän turha häneltä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
äärimmäisen fiksu, kohtelias, avulias, älykäs<3
Olen pahoillasi puolestasi, että lapsenlapsia on teidän turha häneltä odottaa.
Mitä?
Tämä!