Mitä ajattelet ihmisestä, joka ostaa kaupasta einespizzaa, energiajuomaa ja irtokarkkeja?
Ei taida olla ihan terveen ihmisen ABC hallussa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te niitä energiajuomia juotte? Onko ne teistä hyviä? Pari kertaa olen maistanut ja hyi hitto. Kofeiinia saa kahvista, joka sentään maistuu hyvältä.
Uskoisin, että suurin osa juo energiajuomia siitä syystä, että ne maistuvat heidän mielestään hyvältä. Itsekin pidän useimpien energiajuomisen mausta, mutta olen lopettanut niiden juomisen terveyssyistä. Jos energiajuomat eivät olisi niin epäterveellisiä voisin juoda niitä ihan vain sen minua miellyttävän maun vuoksi. Tavallinen kahvi taas ei minua miellytä yhtään, siksi juonkin Starbucksin kylmiä maitokahveja. Niissä on toki myös sokeria, mutta eivät ole yhtä epäterveellisiä kuin energiajuomat.
Vierailija kirjoitti:
On menossa lanittaa tai pelamaan ihan ittekseen. *oi niitä lani-aikoja*
Mitä on lanittaminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on lanittaminen?
Kokoonnutaan pelaamaan tietokonepelejä porukassa yleensä yötä myöten, jokainen omalla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te niitä energiajuomia juotte? Onko ne teistä hyviä? Pari kertaa olen maistanut ja hyi hitto. Kofeiinia saa kahvista, joka sentään maistuu hyvältä.
Minusta energiajuomat maistuvat taivaalliselle. Jos sitä makua saisi ilman "energiasisältöä", joisin sitä koko ajan.
Kokonaisuus ratkaisee. Ei voi tietää ja ei tarvitsekaan, mitä ja miten usein joku ostaa ja nauttii näitä ei niin ravintorikkaita ruokia.
Käytettävissä oleva raha ja mahdollisuudetkin vaikuttaa hankintoihin.
On lähes edesvastuutonta mainontaakin. Mielestäni niissä on vain harvoin jotain mitä itse haluan ostaa ja nauttia.
Esim. irtomakeiset ovat liian usein tarjouksessa ja kauppahan silloin käy.
Etteikö ne minullekin maistuisi, mutta haitat ovat hyötyjä suurempia.
Valitettavasti terveellinen ravinto ei ole vakuuttanut kaikkia.
Ei ehkä minuakaan ellen olisi saanut nivelpsoria matkatoveriksi.
Hitto että alkoi tehdä mieli einespizzaa ja irtokarkkeja.
Ihan normaalit ostokset kenelle tahansa kerran viikkoon. Jos ei pysty tuollaisia koskaan syömään, niin se on epänormaalia.
Voi tietysti olla myös krapula? Silloin nuo energiajuomat tuntuu vähän muka piristävän.
Aikoo viettää mukavan illan eväidensä ja av-palstan kanssa. Niin minäkin usein teen.
En mitään, koska en huomaa asiaa, sillä en kyttää toisten ostoksia.
Yleensä noita ostavalla on jalassa haisevat kusiverskat, päässä lippis likaisen tukan peittämiseksi ja käsissä vilahtaa tatskoja.
Että tätä ihmistä väsyttää ja haluaa irtokarkkeja.
Menkat, krapula, yövuoro, leffailta?
No mieleen tulee että siinä on ihan asiallinen kaveri. Itsekin ostin eilen irtokarkkei, sipsei ja limuu. mut söin tasapainoitukseksi kyllä Subin että sai salaattia mukaan. Ja välillä menee pakastepizza kahtena päiävänkin viikossa, mutta otan silloin myös viherjauhejuoman että saa vähän phytoplanktoineita ja flavoineideja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen että juo ES, pelaa CS.
👍
Että sille tulee varmaan tuon setin jälkeen maha kipeäksi. Minulle ainakin tulisi.
En ajattele mitään, kun en edes huomaa tai ole kiinnostunut mitä kukakin on ostanut, kun omassa elämässäni on niin paljon keskeneräisiä tai retuperällä olevia asioita, jotka kaipaisivat huomiota ja ajattelua. Ihan rauhassa saavat ostella mitä haluavat, mutta näin ajatellen, ihan ok. kun se lisää verotuloja.