Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oksensi eilen illalla, nyt 38C kuumetta. Mikä tauti tää nyt on?

Vierailija
05.04.2006 |

Oksentamisesta aikaa yli 12 tuntia. Elättelen toivoa, ettei ois mahatauti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paahtista ja teetä syö ja juo parhaillaan. Ei valita pahaa oloa, mutta kuume on ilmaantunut. 5-vuotias lapsi.

Vierailija
2/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin ripulilla ja vatsa pitää omaa elämäänsä. Ei tiedä mennäkkö töihin vai ei, onko vastatauti vai ei. Kait tää jotain sellaista on, vaikka ei oksennusta tulekaan.

Toivotaan, että tytölläsi olisi vaan joku lievä vatsaflunssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lievänä oksentamisella ja flunssalla...siis kuumeella.. oiskohan rotavirus tulossa...sitä on nyt liikkeellä tosi paljo..

Vierailija
4/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä ja kolme lasta lasta ollaan podettu sama tauti, mulla ja tytöllä vaan ei ollut kuumetta. Ja yhdellä lapsista oli kuumetta ja flunssa, mutta ei oksentanut. Eli oksennus tulee kerran tai kaksi, (itselläni oli vähän rajumpi se vaihe kuin lapsilla) ja sen jälkeen flunssa kuumeen kanssa tai ilman.

Vierailija
5/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmeisesti sama virus ( pitkällä tarttumisajalla ) kävi läpi koko

perheen: kuopus oksensi, ripuloi monta päivää, ei kuumetta. Esikoinen

oksensi kerran, sen jälkeen kuumetta. Keskimmäinen oli yhden illan kuumeessa. Minä ja mies kärsittiin huonosta olosta pari päivää; mitään

ylimääräistä ei tullut mistään, ei kuumetta. Tämä kaikki noin kahden viikon sisällä.

Vierailija
6/6 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli mahakipeä, tänään olen kulkenut vessan ja tietskan väliä, päätä särkee ja palelee, juu kiva jos tää tarttuu koko väkeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä