Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kollega jonka kanssa mahdotonta tehdä töitä koska valehtelee ja on epäluotettava

Vierailija
09.09.2017 |

Äsh, inhottaa mennä töihin kun heti maaanantaista lähtien on tuntikausien palavereja työkaverin kanssa, jonka kanssa kaikki käytetty aikaa on täysin hukkaan heitettyä. Puhuu loputtomasti mutta ei koskaan mistään työhön liittyvästä, mitään ei koskaan saada tehtyä, valehtelee, on epäluotettava, ei pidä mitään sopimuksia ....

Uusi tiiminvetäjä haluaa nyt, että puhuttaisiin kaikki asiat selkeäksi ja aloitettaisiin "puhtaalta pöydältä". Minulla ei ole mitään kyseistä työntekijää vastaan henkilökohtaisellla tasolla, mutta usean kuukauden aikana kun asioita on yritetty selvittää, on vain käynyt ilmiselväksi että kaikki on ajanhukkaa. Vaikka kuinka keskusteltaisiin tuntikausia vaikka kuinka monta viikkoa, niin se ei johda yhtään mihinkään koska mistään sovitusta tämä ei pidä kiinni. Eikä myöskään suostu muuttamaan yhtään mitään toiminnassaan. Valehteleee jatkuvasti.

Töitä olisi vaikka kuinka paljon tehtäväksi ja kaikkien muiden työkavereiden kanssa menee erinomaisesti. Tämä yksi tyyppi on kaikile ongelma, ollut jo vuosia.

En vain halua tuhlata aikaani!!!! Koska on aivan turha puhua ihmisen kanssa joka valehtelee, ei pidä mistään sovitusta kiinni, ei kunnioita toisia yhtään, ei halua muuttaa yhtään mitään ... Se on kaikki vain tuhlattua aikaa.

Neuvoja, miten pääsen tästä tilanteesta ulos????!!!! Se on jatkunut jo puolisen vuotta. Ylimpien esimiesten tuki minulla on, koska he tietävät vuosikausien ajalta miten ongelmallinen tämä henkilö on. Mutta tämä uusi tiimin vetäjä yrittää nyt saada asioita toimimaan - tavalla joka olisi järkevä jos olisi kyse normaaleista ihmisistä, mutta ihminen joka jatkuvasti valehtelee, on kaikessa epäluotettava, puukottaaa toisia selkään, on kiero eikä yhtään kunnioita ketään toista - ei sellaisen kanssa voi mitään puhua tai sopia.

Ei jaksaisi ... pitäisikö kertoa esimiehelle, että minua pyydetään jatkuvasti toisiin työpaikkoihin ja jos tuota sietämätöntä, kieroa, valehtelevaa, toisia hyväksikäyttävää, epäluotettavaa ja epäpätevää tyyppiä ei saada kuriin niin irtisanoudun?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän