Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on muka aina vanhempien vika, jos lapsi oppii kiroilemaan?

Kiitos asiallisista vastauksista!
09.09.2017 |

Siis että lapsi olisi oppinut kiroilemisen automaattisesti kotona ja vanhemmiltaan? Meillä ainakin 3v poika on oppinut kiroilemisen ruvettuaan käymään päiväkodissa, onko hän oppinut sen toisilta lapsilta vai hoitajilta, sitä en tiedä, mutta jo parin hoitopäivän jälkeen paskat ja perkeleet olivat tarttuneet pojan puheeseen eikä hän ole oppinut sitä taatusti meitä vanhemmilta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kiroilemisen opetti naapurin poika. Luetteli huolellisesti sanat, joita pitää käyttää, ja kyseli niitä, kunnes muistin ulkoa. Vanhempien tehtäväksi jäi kertoa mulle, miksi niitä ei kannattaisi huudella ainakaan julkisesti. Aika hyvin sisäistin senkin, mutta mitäpä sitä ei muksu välillä tekisi saadakseen huomiota :)

Vierailija
2/4 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän talossa ainakin yhdessä perheessä tarhaikäisen tytön vanhemmat kiroilee aamusta iltaan. Ihana herätys aina aamuisin, kun äijä huutaa saatanaa pennulleen. Ennen oli niin rauhallinen talo. Ne asuu 2. kerroksessa, kuuluu 5. kerrokseen. Kummatkin vanhemmat kiroilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse opetat lapselle ettei niitä käytetä....Totta kai lapsi oppii asioita ympäristöstä, se erinäisistä vanhemman vastuuta.

Vierailija
4/4 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vanhempien vika. Lapsi kyllä vanhemmista riippumatta kuulee kirosanoja ja oppii ne, mutta se on täysin kasvatuksesta ja vanhempien esimerkistä kiinni käyttääkö lapsi niitä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän