Pyysin miestä keksimään lempinimen mun rinnoille
Sen ehdotus oli "luppakorvat". Joo, tiedän kyllä, että ne ei ihan terhakkaimmat rinnat enää ole. Olisin silti toivonut jotain kivempaa lempinimeä niille.
Kommentit (13)
Miten se lastenohjelman laulu meni?
Olen nalle vain, luppaakorvaa ,korvaani nääs lerputtaa.
Tai jotenkin sinnepäin.
Mun tissien nimet on Belinda ja Sinfony.
Parempi se kai on kuin vaikka hörökorvat..?
Vierailija kirjoitti:
Sen ehdotus oli "luppakorvat". Joo, tiedän kyllä, että ne ei ihan terhakkaimmat rinnat enää ole. Olisin silti toivonut jotain kivempaa lempinimeä niille.
Olisit onnellinen, miehesi taitaa oikeasti rakastaa sinua. Luppakorvahan on sellainen hellyttävä ja rakastettava pehmeä nalle vaikka korva vähän lerputtaa. Ja ettehän te tosiaan enää teinejä ole...?
Vierailija kirjoitti:
Mun tissien nimet on Belinda ja Sinfony.
I just want to be part of your Sinfonyyyyyy!!!
Pilli ja Pulla
Pertsa ja Kilu
Ohukainen ja Paksukainen
Marxin veljekset
Nuoripari makas raukeana ensimmäisen virallisen avioseksin jälkeen. Tuore rouva siipalleen; nyt kulta kun ollaan virallisestikin yhdessä, niin sopisko sulle semmoset seksielämän pelisäännöt? Tä? Jos sulla iltasin tekee mieli, niin suutele hänen vasenta rintaa ja jos ei tee mieli, niin suutele oikeaa rintaa. Ok. No? Mites sun kans..? öh...No joo, jos sulla iltasin tekee mieli niin vedät mua ky rvästä. öööö...Mitä sitte, jos ei tee mieli..?
No sitte veät semmosen satakertaa.
Mieheni kommentoi, että ihan ihmeellisiä ihmisiä... Ei siis ymmärtänyt tuollaisen nimityksen antamista.