Eikös postin pitäisi ilmoittaa jakelun keskytyksestä kirjeitse, jos ei ole siirtänyt postilaatikkoaan postin määräämälle paikalle?
Postilaatikon paska pitäs siirtää. Nyt vasta hokasin että tuolla kauempana on tollanen tolppa joka on postilta siihen laitettu merkiksi, että se laatikko pitäs siihen siirtää. No en ole älynny! Noin kuukausi sitten oli tullu kirje, jossa kehotettiin siirtämään se postiloota. En ole siis siirtänyt ja sen jälkeen ei ole tullut mitään uudelleen kehotusta tai muutakaan.
Myöskään mitään kirjeitä en ole lootaani saanut eli aloin nyt miettimään että onko posti tehny mulle jakelun keskeytyksen mutta siitähän pitäs kai ilmottaa?? Jos ne on sen tehneet, on kuukauden ajan postit tulleet lähipostiini mutta enhän mä niitä oo tajunnu sieltä käyä kysymässä !! Eli sieltä lähipostista ne mahdolliset postini on jo palautettu takas lähettäjälle vai minne ikinä menevätkään !!
No kävin tänään lootan siirtämässä tuonne missä oli merkki !! Mutta voi v...ttu kun yhtä lehteäkin oon ootellu pitkän tovin eikä se oo tullu, jos se ei oo tullu siks kun on jakelu keskeytetty mutta on se p..erkele kun ei ilmotusta asiasta ole tullut, että jakelu osoitteeseesi keskeytetään !!
Kommentit (5)
Onhan mulla postilaatikko kokoajan !! Miks ei oo tullu ilmotusta jakelun keskeytyksestä??
AP
No ei mun mielestä riitä pelkästään tuo lappu, jossa kehotetaan siirtämään. Siinä ei sanottu ollenkaan mitään että jos et siirrä, jakelu keskeytetään. Luulin että myöhemmin tulee kirje jossa sanotaan että jakelu keskeytetään koska lootaa ei ole siirretty.
AP
Vierailija kirjoitti:
No ei mun mielestä riitä pelkästään tuo lappu, jossa kehotetaan siirtämään. Siinä ei sanottu ollenkaan mitään että jos et siirrä, jakelu keskeytetään. Luulin että myöhemmin tulee kirje jossa sanotaan että jakelu keskeytetään koska lootaa ei ole siirretty.
AP
Oletko tosissas, tottakai yksi kirje pitäisi aikuiselle riittää. Sinulle on ilmoitettu uusi postilaatikon paikka, kirjeessä on varmasti myös kerrottu milloin se pitää olla siirrettynä. Tädilleni on tullut samanlainen siirtokehoitus ja kyllä, kirjeessä kerrottiin koska se pitää olla tehtynä. Et ole määräaikaan mennessä sitä tehnyt, eli et saa postia.
No eihän ne oo voinu ku ei sulla oo ollu lootaa.