Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä PS4 pelaajia?

gamermama
08.09.2017 |

Isäni osti pojalle PS4 synttärilahjaksi, ja on pakko myöntää että olen repinyt konsolista varmaan enemmän riemua irti kuin poika itse. :D Suosikkipelini on Overwatch ja Crash Bandicoot. Näiden lisäksi olen ihastunut ns. tarinankerrontapeleihin, esim. Telltalen pelit ja Life is Strange. Kaipaisin jotain pelejä, joita voisi pelata pojan kanssa yhdessä samalla konsolilla, samaan tyyliin kuin ennen vanhaan. :) Sattuisko kukaan tietämään sellaisia? 13-vuotiaalle pojalle sopivia tietenkin.

Muita jotka tykkää pelata? Mitä pelaatte, kuinka paljon ja miten siihen on suhtauduttu taloudessanne (vai onko suhtauduttu mitenkään)?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaisit ehka "brothers" nimisestä pelistä, indie peli, suht lyhyt. Ootko Jo last of us Pelin pelannut Jo?! Tuo peli muutti mun elämän. Remastered edition on PS4.lle

Vierailija
2/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan myivät, ei ole hyviä pelejä vieläkään ps4:lle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PC masterrace!!!

T: Gtx 1080 TI OC

Vierailija
4/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

30fps gaming?! Jos tykkää katsoa diaesitystä pelistä.

T: Kaikki ultralla 144fps muna kivikovana

Vierailija
5/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Destiny, BF1, Walking Dead, GTA, Mirrors Edge...

N45 pelaan ihan itekseni pleikalla noita 16 vuotiaan pelejä, mutta pöytäkoneella Sims4. Puhelimella HayDay, Block ja Tetris.

Vierailija
6/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rayman origins ja legends sekä Trine pelit ovat erinomaisia pelejä kaverin kanssa pelattaviksi.

Vierailija
7/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trine tuli mullekin mieleen.

Crash Bandicoot, Little Big Planet, Sly Cooper < näihin liittyy paljon yhteisiä pelihetkiä. :)

Vierailija
8/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkiskelin tuota Trineä ja vaikuttaa tosi kivalta, pitää hankkia. Totahan voi ilmeisesti pelata vaikka koko perheen kesken, jos miehen saisi houkuteltua mukaan. :) Pitää tuota Raymaniakin tutkiskella.

Last of Us vaikuttaa myös mielenkiintoiselta, pitäisköhän hankkia itselle.. :D 13-vuotiaalle toi taitaa olla vielä vähän turhan "jännä"?

Vierailija
9/11 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinet kaikki 4 peliä ihan huippuja! Tietääkö kukaan onko tulossa Trine 5: tosta?

Vierailija
10/11 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa It takes two ja pelatkaa siipan kanssa.

Vierailija
11/11 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain kumman syystä mulla alkoi varapresidentti osoittamaan kunnioitusta..................jos tiedätte mitä tarkoitan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän