Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen tauski maksaa Ultrabran lipuista 300 e?

Vierailija
08.09.2017 |

Joku epätoivoinen blogaaja varmaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euroa konsertista? No jos ton verran maksaisivat voisin mennäkin kuuntelemaan. Tai sitten en.

Vierailija
22/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep...Ultra Bran suurin fanikunta taitaa koostua valtion naispuolisista virkahenkilöistä joiden aatemaailma on punainen, vihreä tai punavihreä.

Ei jumalauta, mun työpaikkani!! :D Valtion virasto, jossa työt ei pahemmin rouvia rasita. Ja kyllä, vihreitä äänestetään ja Ultra Brata fanitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Parikymppinen kokoomuslainen, hyväpalkkainen ja korkeasti koulutettu nuori naishenkilö. En bloggaa saati kuuntele Tauskia.

Vierailija
24/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UB on kommarimusaa eli kyseessä lienee joku varakas kiihkokommunisti.  

Eikös muuten nämä UB esiintyjät ole hihhuloineet vihervasemmistolaisissa tilaisuuksissa ja se on kovaa businesta joka tuo rahaa.  

Minä olen kommunisti, ja voisin mennä UB:n konserttiin, jos minulle maksettaisiin 300€. Hirveää sontaa.

Vierailija
25/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lippua sillä sitten saa? (" maksaa Ultrabran LIPUISTA 300 e")

Vierailija
26/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Parikymppinen kokoomuslainen, hyväpalkkainen ja korkeasti koulutettu nuori naishenkilö. En bloggaa saati kuuntele Tauskia.

No etpä taida olla. Parikymppinen joka on ehtinyt korkeasti kouluttautua ja saada ilmeisesti työkokemustakin kun on niin hyvä palkka ja kaiken hyvän lisäksi sun aikanasi Ultra Bra on ollut tauolla.

Tai sitten oot näitä "40v on uusi 20v"-tyyppejä. No ei ole.

Vierailija
27/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä samapaska ilmatteeksi...

Ultra Bran odotettu paluukonsertti Ruisrockista heinäkuulta 2017

https://areena.yle.fi/1-4048232

Ultra Bra Tampereella 2000 

https://areena.yle.fi/1-4163572

Vierailija
28/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt maksaisi, kun ruisrockissa näin. Oli kyllä hyvä. Olen 47. Bändi kuuluu ikäluokkani muistoihin.

Saattaa olla että olen vasemmalle kallellaan. Mutta kommunisti en ole. Kuten hyvin harva on. Toki sitten jos USA n demokraatit o. Sitten olen paljon enemmän vasemmalla

Vierailija
29/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski, joka ostaa keikkaa varten 100 eurolla keltaisen sadetakin.

Vierailija
30/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös muuten nämä UB esiintyjät ole hihhuloineet vihervasemmistolaisissa tilaisuuksissa ja se on kovaa businesta joka tuo rahaa.  

Minä olen kommunisti, ja voisin mennä UB:n konserttiin, jos minulle maksettaisiin 300€. Hirveää sontaa.

Minä olen piraatti, ja voisin mennä 300 eurolla UB:n keikalle, ei se kai kovin pitkään kestä?

Vierailija
31/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen piraatti, ja voisin mennä 300 eurolla UB:n keikalle, ei se kai kovin pitkään kestä?

Tarkennan siis, että jos MINULLE maksettaisiin tuo 300 egeä..

32/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti Vladimir Putin maksaa jos pääsisi tulemaan. Sehän on heidän ystävänsä.

Vierailija
33/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etpä taida olla. Parikymppinen joka on ehtinyt korkeasti kouluttautua ja saada ilmeisesti työkokemustakin kun on niin hyvä palkka ja kaiken hyvän lisäksi sun aikanasi Ultra Bra on ollut tauolla.

Taitaa olla vaikea kestää, että 28-vuotiaalla saattaa olla hyvä palkka. Nuorena kun on tehnyt oikeita valintoja ja ollut valmis tekemään töitä, tämän voi saavuttaa. Totta kai UB on ollut tauolla, mutta bändiä on tullut kuunneltua teininä CD:ltä ja paljon.

Vastasin vain ap:n kysymykseen.

Vierailija
34/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatos Erkko kirjoitti:

Varmasti Vladimir Putin maksaa jos pääsisi tulemaan. Sehän on heidän ystävänsä.

Sellaisen maan pomo, jossa maassa jossa jyllää hillitsemätön äärikapitalismi, ei kyllä ole oikein kommunistien ylin ystävä...

Vierailija
35/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vaikea kestää, että 28-vuotiaalla saattaa olla hyvä palkka. Nuorena kun on tehnyt oikeita valintoja ja ollut valmis tekemään töitä, tämän voi saavuttaa. Totta kai UB on ollut tauolla, mutta bändiä on tullut kuunneltua teininä CD:ltä ja paljon.

Älä enää selittele, meni aikataulusi hieman pieleen.

Vierailija
36/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28 ei ole parikymppinen, oliko pakko korjata tarinaa ajallisesti?

Vierailija
37/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan , mut en koe olevani Tauski , senkin URPO

Vierailija
38/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan , mut en koe olevani Tauski , senkin URPO

Tauski on eläinrakas, seurustellut monen pandan kanssa.

Vierailija
39/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain sellaisen iskelmää laulavan Tauskin, että sellainen sitten varmaan.

Vierailija
40/44 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset on noloja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi