Minkälainen tauski maksaa Ultrabran lipuista 300 e?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Jep...Ultra Bran suurin fanikunta taitaa koostua valtion naispuolisista virkahenkilöistä joiden aatemaailma on punainen, vihreä tai punavihreä.
Ei jumalauta, mun työpaikkani!! :D Valtion virasto, jossa työt ei pahemmin rouvia rasita. Ja kyllä, vihreitä äänestetään ja Ultra Brata fanitetaan.
Minä. Parikymppinen kokoomuslainen, hyväpalkkainen ja korkeasti koulutettu nuori naishenkilö. En bloggaa saati kuuntele Tauskia.
Vierailija kirjoitti:
UB on kommarimusaa eli kyseessä lienee joku varakas kiihkokommunisti.
Eikös muuten nämä UB esiintyjät ole hihhuloineet vihervasemmistolaisissa tilaisuuksissa ja se on kovaa businesta joka tuo rahaa.
Minä olen kommunisti, ja voisin mennä UB:n konserttiin, jos minulle maksettaisiin 300€. Hirveää sontaa.
Montako lippua sillä sitten saa? (" maksaa Ultrabran LIPUISTA 300 e")
Vierailija kirjoitti:
Minä. Parikymppinen kokoomuslainen, hyväpalkkainen ja korkeasti koulutettu nuori naishenkilö. En bloggaa saati kuuntele Tauskia.
No etpä taida olla. Parikymppinen joka on ehtinyt korkeasti kouluttautua ja saada ilmeisesti työkokemustakin kun on niin hyvä palkka ja kaiken hyvän lisäksi sun aikanasi Ultra Bra on ollut tauolla.
Tai sitten oot näitä "40v on uusi 20v"-tyyppejä. No ei ole.
Tästä samapaska ilmatteeksi...
Ultra Bran odotettu paluukonsertti Ruisrockista heinäkuulta 2017
https://areena.yle.fi/1-4048232
Ultra Bra Tampereella 2000
En nyt maksaisi, kun ruisrockissa näin. Oli kyllä hyvä. Olen 47. Bändi kuuluu ikäluokkani muistoihin.
Saattaa olla että olen vasemmalle kallellaan. Mutta kommunisti en ole. Kuten hyvin harva on. Toki sitten jos USA n demokraatit o. Sitten olen paljon enemmän vasemmalla
Tauski, joka ostaa keikkaa varten 100 eurolla keltaisen sadetakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös muuten nämä UB esiintyjät ole hihhuloineet vihervasemmistolaisissa tilaisuuksissa ja se on kovaa businesta joka tuo rahaa.Minä olen kommunisti, ja voisin mennä UB:n konserttiin, jos minulle maksettaisiin 300€. Hirveää sontaa.
Minä olen piraatti, ja voisin mennä 300 eurolla UB:n keikalle, ei se kai kovin pitkään kestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös muuten nämä UB esiintyjät ole hihhuloineet vihervasemmistolaisissa tilaisuuksissa ja se on kovaa businesta joka tuo rahaa.Minä olen kommunisti, ja voisin mennä UB:n konserttiin, jos minulle maksettaisiin 300€. Hirveää sontaa.
Minä olen piraatti, ja voisin mennä 300 eurolla UB:n keikalle, ei se kai kovin pitkään kestä?
Tarkennan siis, että jos MINULLE maksettaisiin tuo 300 egeä..
Varmasti Vladimir Putin maksaa jos pääsisi tulemaan. Sehän on heidän ystävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä taida olla. Parikymppinen joka on ehtinyt korkeasti kouluttautua ja saada ilmeisesti työkokemustakin kun on niin hyvä palkka ja kaiken hyvän lisäksi sun aikanasi Ultra Bra on ollut tauolla.
Taitaa olla vaikea kestää, että 28-vuotiaalla saattaa olla hyvä palkka. Nuorena kun on tehnyt oikeita valintoja ja ollut valmis tekemään töitä, tämän voi saavuttaa. Totta kai UB on ollut tauolla, mutta bändiä on tullut kuunneltua teininä CD:ltä ja paljon.
Vastasin vain ap:n kysymykseen.
Aatos Erkko kirjoitti:
Varmasti Vladimir Putin maksaa jos pääsisi tulemaan. Sehän on heidän ystävänsä.
Sellaisen maan pomo, jossa maassa jossa jyllää hillitsemätön äärikapitalismi, ei kyllä ole oikein kommunistien ylin ystävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vaikea kestää, että 28-vuotiaalla saattaa olla hyvä palkka. Nuorena kun on tehnyt oikeita valintoja ja ollut valmis tekemään töitä, tämän voi saavuttaa. Totta kai UB on ollut tauolla, mutta bändiä on tullut kuunneltua teininä CD:ltä ja paljon.
Älä enää selittele, meni aikataulusi hieman pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
28 ei ole parikymppinen, oliko pakko korjata tarinaa ajallisesti?
Mä maksan , mut en koe olevani Tauski , senkin URPO
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan , mut en koe olevani Tauski , senkin URPO
Tauski on eläinrakas, seurustellut monen pandan kanssa.
Tiedän vain sellaisen iskelmää laulavan Tauskin, että sellainen sitten varmaan.
300 euroa konsertista? No jos ton verran maksaisivat voisin mennäkin kuuntelemaan. Tai sitten en.