Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko ennen kuukautisia järjetön uupuminen ja väsymys..

Vierailija
08.09.2017 |

Voiko tätä hoitaa mitenkään? Joka kuukausi vähintäänkin viikkoa ennen kuukautisia veto niin pois kuin olis jossain pahemmassakin sairaudessa kuumeessa tms. Pää tuntuu ihan pökkyräiseltä ja voimat pois, uupuminen. Nukkuminen ei helpota oloa yhtään ja univelkaa jos tulee niin se on sitten viimeinen niitti tähän oloon:( kierto muutenkin minulla suht lyhyt, niin ei ole kivaa elää tässä olossa. Kun menkat alkaa niin suoraan sanoen tunnen koko kropassa kuinka saan normaalin voinnin takaisin ja mieli kirkastuu pökkyrä olo väistyy. Kokemusta vinkkejä tähän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantapasta, viikko ennen kuukautisia oon ihan tööt ja vaakataso kutsuu. En oo keksinyt mikä auttais.

Vierailija
2/8 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS. Hiilarit vähemmälle niin auttanee. Voisit kokeilla vaikka vähentää aina ennen menkkoja? Itselläni mennyt nyt yli 4kk vähähiilarisella ja PMS oireet lieventyneet huimasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilehan Magnesiumia.Bioteekin super-magnesium on mielestäni ollut paras mg valmiste kaikista kokeilemistani,ei ärsytä vatsaa.Tiedän prikulleen mistä kärsit.Itsellä ollut melko pahoja pms-oireita jo pidemmän aikaa,ja kun ikää on tullut lisää ovat pms-oireetkin vain vahvistuneet.Onneksi kuulin magnesiumista.Myös b6 tai jotain b-vitamiinia on hyvä käyttää samanaikaisesti.Itse käytän beroccaa.Ainakin minulla ovat Pms-oireet lieventyneet ihan selvästi,jo viikon käytön jälkeen! Olen ollut todella yllättynyt magnesiumin positiivisista vaikutuksista näihin niin kurjiin pms-oireisiin.

Hyvää jatkoa sinulle🙂

Vierailija
4/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pms-oireisiin auttanut ainoastaan minipillerit. Silti tuntuu, että jonkinlaista oireilua olisi levyn loppupuolella. Kokeiltu on b-vitamiinit ja masennuslääkkeet. Muuten terveelle ja liikunnalliselle ihmiselle ei hirveästi ole lisäapua tarjolla tähän vaivaan.

Vierailija
5/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen olo ja vielä pitempään ennen kuukautisia. Uni on katkonaista ja vaihdevuodet ovat kohta päällä myös. Loppuisi jo koko vuoto mutta ei. En ala syömään mitään lääkkeitä ja hormoneja, jos ei ole aivan pakko. Yritän syödä terveellisesti,en polta ja juon minimaallisen vähän.

Vierailija
6/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin sokerin syönnin ja aloin vegaaniruokavaliolle. Hävisi kaikki pms oireet. Kuumotus , kivut, masennus, ärsytys ja kiukku ,itseinho,makeannälkä ,kaikki.

Ihmettelin vaan kun menkat alkoi kun ei ollut mitään oireita.

Puolisokin tykkäs kun en ollut enää raivostunut hullu.

Vierailija
7/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka idiootti aloittaa ssri -lääkityksen HORMONIongelmiin????!??!??

Voi tätä lääketehtaiden kuse"""""n määrää.

Jos joku niistä apua on saanut niin yhtä hyvän tuloksen olisi saanut sokeripillereillä.

Vierailija
8/8 |
22.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, nyt syön pillereitä, joten oireet tasaisemmat. Itkuisuutta ja alaselän kipuilua on hiukan vielä, mutta vähemmän. Veden juonti ja kasvisten (marjojen syönti ainakin minulla) auttaa. Jooga tai venyttely ja rankan liikunnan keventäminen ennen kuukautisia..nuo oireet silti ovat aika tavallisia osalle naisista ja ne voi hyväksyä..tietysti työn ja kaiken muun kannalta hieman ärsyttävää. Mutta kukaan ei täällä elä toisia varten, mitä sitten vaikka hiukan olisi oireita. Vältä runsasta kahvia silloin kun tuntuu väsyneeltä. Tee saattaa auttaa.