Kamala nykyinen kulmakarvamuoti - ilman peiliäkö ne töherretään?
Vähän väliä näkee toinen toistaan kamalampia kulmakarvamaalauksia. Työkaverikin oli sitten huomannut, että kulmat on muotia ja innoissaan selitti, kuinka ihan erinäköiseksi tekee "upeat kulmakarvat". Paitsi että upeat ne olivat aikaisemmin, nyt omituiset keskenään erimuotoiset, liian tummat ja iholle maalatut paksut (ja tasapaksut) palkit, jotka ulottuivat pitkälle omien kulmien yläpuolelle. Erinäköiseksi tekivät kyllä :D
Jokainen toki saa näyttää siltä kuin haluaa, mutta jotenkin näiden kulmien suhteen on alkanut mennä homma monella vähän suttuisen puolelle, kuin olisi ilman peiliä vedetty periaatteella mahdollisimman paljon ja paksulti. Kulmakarvamuotia matkitaan sellaisilta naisilta, jotka ovat luonnostaan voimakaspiirteisiä ja omalta väritykseltään tummia. Tämä kun sitten suoraan kopioidaan harvakarvaiseen, valjuun suomalaisnaamaan, kulmat kyllä varmasti huomataan, mutta ei ehkä siinä mielessä kuin oli tarkoitus.
Kun niin monet käyvät nykyään ottamassa ties mitä pidennyksiä ripsiin, hiuksiin ja kynsiin, niin eivätkö nämä ammattilaiset neuvo kulmien laitossa? Vai tekevätkö ammattilaisetkin näitä suttukulmia? Ja miksei varsinkin vaaleat voi kestovärjätä omia kulmiaan, se kuitenkin näyttää siistiltä vaaleallakin?
Kommentit (34)
Pahinta on jos naisella vaalennetut hiukset, mutta tosi tummiksi värjätyt kulmakarvat. Sellainen tekee kasvot todella vihaisen näköiseksi. Sellaisella lookilla on nimikin: JulmaKulmaNainen :)
Vierailija kirjoitti:
Tuo contour-meikki, jota edellinen ilmeisesti tarkoitti, on upea kevyellä kädellä, oikeilla sävyillä ja häivyttäen tehtynä, mutta sellaista vain ei ole kovinkaan monella. Jostakin syystä on yleistä ajatella, että meikki on sitä parempi, mitä enemmän, näkyvämpi ja paksumpi se on.
Se contour meikki meni pois muodista tuolla maailmalla, jonka jälkeen tuli strobing meikki.
Minulle kasvaakin komeat breznevit. Maalatkaa te niitä lakupötköjänne, mie parhaillaankin kasvatan tuuheita kulmiani entiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisivat liian paksut, niin kamalampaa on liian tummat. On sitten millainen valjunaama blondi tahansa niin eikun kulmakarvat mustiksi. Huh. Vanhentaa btw tehokkaasti, kuten kirkas huulipunakin.
Varsinkin kun noihin mustiksi vedettyihin kulmiin yhdistää yliblondatun tekotukan, ruiskurusketuksen ja ne jäätävät volyymiripset niin ikää tulee lisää vähintään se kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Muuten aloittajan kanssa samaa mieltä, mutta kulmien kestovärjäys ei juurikaan auta sellaista vaaleaa ihmistä, jolla on luonnostaan harvat kulmakarvat. Esimerkiksi minulla on. Värjään kyllä kulmia, mutta pakko niiden väliinkin on piirtää kulmakynällä karvoja, muuten eivät värjäyksestä huolimatta juurikaan erotu naamasta.
Toki, mutta tämänkin voi tehdä niin että saa aikaan suht luonnollisen näköisen lopputuloksen, sen sijaan että maalaa itselleen palkkimaiset instagram-voimakulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on "onneksi" mustat ja paksut kulmakarvat ihan luonnostaan ja pyöreä peppukin muuten hoikassa kropassa. Ei tarvitse yhtään korostaa niitä, vaan nypin enimpiä hieman pois. Ja salillakin treenaan lähinnä yläkroppaa ja käsivarsia sekä kokonaisvaltaisemmin kroppaa.
Nykymuoti ihmetyttää ja naurattaa, kun kerrankin omat luonnolliset piirteet ovatkin mukamas "kauniita" ja jotkut jopa feikkaavat sellaisia. Outoa. Teininä ja parikymppisenä olin aina epäsuosittu rumilus tummine, vahvoine kulmineni ja pyöreine peppuineni.
Nyt kyllä repesin kohdassa pyöreä peppu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on "onneksi" mustat ja paksut kulmakarvat ihan luonnostaan ja pyöreä peppukin muuten hoikassa kropassa. Ei tarvitse yhtään korostaa niitä, vaan nypin enimpiä hieman pois. Ja salillakin treenaan lähinnä yläkroppaa ja käsivarsia sekä kokonaisvaltaisemmin kroppaa.
Nykymuoti ihmetyttää ja naurattaa, kun kerrankin omat luonnolliset piirteet ovatkin mukamas "kauniita" ja jotkut jopa feikkaavat sellaisia. Outoa. Teininä ja parikymppisenä olin aina epäsuosittu rumilus tummine, vahvoine kulmineni ja pyöreine peppuineni.
Nyt kyllä repesin kohdassa pyöreä peppu :D
En olekaan aiemmin kuullut että joku nyppii pepustaan enimpiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet läski ja karvainen hirvitys, yök!
Teillä av mammoilla varmasti sitten onkin täydelliset kulmakarvat kun on varaa arvostella muiden kulmakarvoja.
Sinänsä ihan viihdyttävä ketju buahahahaa
Tätä nykyistä kulmakarvamuotia olen kauhistellut jo pitkään. Ei siinä, ei ne ysärin lopun / 2000-luvun alun ohuen ohuet raidatkaan näin jälkikäteen ajateltuna mitään kauniita ollut :D Mutta voi jeesus tätä kun täysin kasvonpiirteistä ja kulman tyylistä riippumatta maalataan tuohon otsalle sellaiset karvaiset perhosen toukat. Juuri vähän aikaa sitten näin Facebookissa jonkun valokuvaamon mainoksen ylppärikuvasta ja siinä oli todella kaunis nuori tyttö ylioppilaslakissaan ja hänellä oli kulmakarvat jotka alkoivat about tuosta luomivaosta ja jatkuivat puoleen väliin otsaa. Siis niin jumalattoman liian isot ja massiiviset ja aivan kauheat niihin kasvoihin. Sitä kuvaa on varmasti sitten kiva katsella viiden vuoden päästä vanhempien kirjahyllyssä kun kulmamuoti on ihan eri. Huuhhuh :) Noh, muoteja tulee ja muoteja menee, onneksi nuo breshnevit kadonnevat katukuvasta kahden vuoden sisään.
Itse olen näin aikuiseen ikään päästyäni todennut, että kaikkein paras meikkaustyyli on mahdollisimman luonnollinen. Ei siis meikäläiselle kalapuikkoja eikä myöskään enää niitä kovia viivoja :)
Joku otti esille sen miespapin, joka meikkaa. Ei hänenkään kulmakarvansa kauniit ole
, mutta hän ei meikkaakaan niitä näyttääkseen kauniilta hottikselta tai muodin takia. Hänellä on omintakeinen tyylinsä. Ei silloin millään kauneusihanteilla ole väliä. Nämä jotka kulmakarvansa paksuiksi pötköiksi meikkaavat nyt kun se on muotia instagram-kuumisten takia hakevat kulmakarvoillaan hottia ulkonäköä. Sellaista superkaunotar-juttua. Saa kai siitä mielipiteensä ilmaista, ettei se niin hyvännäköistä ole.
Se pappi tuskin ajattelee olevansa kaunis meikattuna.
Oot vaan kade ku jotku osaa piirtää matokulmat
Edelleen näyttää ne Breesnevi-kulmakarvat olevan muotia Suomessa, etenkin naisilla!
Semmoset tekee naisten naamoista julman näköiset.