Miksi mieheni vihaa edellisen liiton lasta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Omaansa vai sinun?
Minun.
Kysy siltä.
Aloitus on sinällään harhaanjohtava, että on itseasiassa yleisempää, että nainen inhoaa miehen lasta kuin päinvastoin. Googlaapa aiheesta kumminkin päin, niin näet aiheesta paljon keskustelujakin.
Äitinä varmasti osaat tehdä johtopäätöksesi tilanteesta.
Miten ihmeessä olet ihmisen kanssa, joka vihaa lastasi? Haluat tehdä lapsesi elämän todella ikäväksi? Et rakasta itsekään lastasi?
Selkeästi sulle sun oma hyvinvointi on tärkeämpää kuin lapsen. Surullista.
Miten se viha ilmenee ja asuuko lapsi teillä?
Minä vihaan mieheni edellisen liiton lasta, koska on ylihysteerinen, rasittava, raskas, kaikesta on aina kyse hänestä, jos kaikki ei mene niin kuin hän haluaa hän soittaa äidilleen ja ulisee.
Olennaisempi kysymys on, miksi itse vihaat häntä?
Olet täälläkin kirjoitellut hänestä aivan kamalia asioita, muun muassa että hän "pilaa kaiken" ja toivonut, ettei häntä olisi olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei asu. Lapsi on jo aikuinen. Juhlissa jos tavataan tms virallisessa tapaamisessa mököttää eikä suostu puhumaan mitään hänen kanssaan. Ei halua että pidän yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Olet täälläkin kirjoitellut hänestä aivan kamalia asioita, muun muassa että hän "pilaa kaiken" ja toivonut, ettei häntä olisi olemassakaan.
Ai, tää oli se adoptioon annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei asu. Lapsi on jo aikuinen. Juhlissa jos tavataan tms virallisessa tapaamisessa mököttää eikä suostu puhumaan mitään hänen kanssaan. Ei halua että pidän yhteyttä.
Ja sinä siedät tuollaista käytöstä? Voi luoja..
No he eivät tule toimeen keskenään. Deal with it. Syynä tämmöisiin on useimmiten vain näkökantojen ja arvojen erilaisuus, mutta ei näitä ole pakko yrittää ratkaista.
Vierailija kirjoitti:
En mä vihaa. Pidän salaa yhteyttä ja iloitsen kun pääsi sinne minne halusi. Olen kärjistänyt asioita eikä niitä täällä tajuta eli lapsuus ja isänsä oli sellainen että ehkä olisi hänen kannaltaan parempi ettei olisi syntynyt niin ei olisi joutunut kaikenlaista kärsimään. Tämäkin on haluttu käsittää väärin.
No sano "miehelle", ettet katsele tuollaista yhtään.
On vain lapsellisesti mustasukkainen sinun menneisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä.
Aloitus on sinällään harhaanjohtava, että on itseasiassa yleisempää, että nainen inhoaa miehen lasta kuin päinvastoin. Googlaapa aiheesta kumminkin päin, niin näet aiheesta paljon keskustelujakin.
Alapeukku koska ap ei yleistänyt, puhui omasta miehestään.
Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaansa vai sinun?
Minun.
Okei ja mitä olet tehnyt asialle?
Veikkaanpa että syy on ihan sama kuin omilla sukulaisillasi.
Ei heistä kukaan "vihaa" sitä poikaasi he muistelevat pahalla sitä, että annoit lapsesi adoptoitavaksi. On ymmärrettävää, miksi annoit, mutta ehkä läheistesi ei ole sitä siltikään helppo hyväksyä. Eikä nykyisen miehesikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omaansa vai sinun?
Minun.
Okei ja mitä olet tehnyt asialle?
Olenhan mä yrittänyt jutella mutta ei se auta.
Onko syyllä väliä?