Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ventovieraiden tungettelevat kysymykset

Vierailija
07.09.2017 |

Olen eräällä kurssilla, ja ollessamme kerran kahvitauolla söin hedelmiä, kun en juo kahvia lainkaan. Jo riensi yksi mieskurssilainen kysymään "Onko sulla diabetes"? :O Kysyin tietty, että miksipä sellaista kyselet, johon hän alkoi selittää kuinka hänen vaimonsa diabeetikkona syö hedelmiä. Just.
Emme olleet esittelyä enempää olleet tekemisissä, eikä kurssi liity mitenkään ruokaan, eikä terveyteen, joten ei edes mitään linkkiä ole mielestäni kysellä moista, henkilökohtaista. Voin kai sitten kysäistä vaikka eturauhasongelmista, jos miehellänikin sattuu olemaan tai kaljuuntumisesta ym?
Ymmärrän niiiin esim. raskaana olevia, joiden vatsaa mennään taputtelemaan jne. Moukkamaista. Mitä te muut olette joutuneet kokemaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä voi herneen nenäänsä vetää

Vierailija
2/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau, eli oletko itse niitä, jotka menevät täysin tuntemattoman luo kyselemään ylipainosta, sairauksista, hiusten lähdöstä, psoriasiksesta tai vaikkapa kirjoitusvirheistä, jos vaikka kumppanisi/tuttavasi omaa samat ongelmat? Älä hei mene, voi tulla ns. turpaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kömpelö tyyppi, mutta halusi nyt vaan jutella jotain. Anna nyt vähän armoa.

Vierailija
4/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, eli oletko itse niitä, jotka menevät täysin tuntemattoman luo kyselemään ylipainosta, sairauksista, hiusten lähdöstä, psoriasiksesta tai vaikkapa kirjoitusvirheistä, jos vaikka kumppanisi/tuttavasi omaa samat ongelmat? Älä hei mene, voi tulla ns. turpaan :)

Anteeksi nyt vaan, mutta tuossa nyt on kyse hieman eri asioista. Voi tulla ns. turpaan? :) Oletko joku ns. mielenterveyskuntoutuja tai ns. vankilasopeutuja?

Vierailija
5/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olin eräällä kurssilla joskus 4 vuotta sitten ja vieläkin muistelen kokemaani loukkausta ja lietson itseni raivoon." Huhhuh, pelottava tyyppi!

Vierailija
6/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vaan, mutta tuossa nyt on kyse hieman eri asioista. Voi tulla ns. turpaan? :) Oletko joku ns. mielenterveyskuntoutuja tai ns. vankilasopeutuja?

Jaahas, solvaajien kuoro päätyi paikalle :D "Turpaan" siis, rivien välistä, you know?

Ja voithan sinäkin kokeilla miten käy, kun alat henkilökohtaisuuksia udella...

Vierailija
7/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittömät ja spontaanit ihmiset saattavat välillä kysyä omituisiakin. Ovat vähän kuin lapsia.

Vierailija
8/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti kömpelö tyyppi, mutta halusi nyt vaan jutella jotain. Anna nyt vähän armoa.

Eli olen väärässä? Täytyy vaan kestää tuntemattomien kyselyt erittäin henk.koht jutuistako??Jos halusi jutella, oisko ehkä joku kurssiin liittyvä asia ollut mahdollinen; onko sulla aiempaa kokemusta tästä tms?

Ja tässä mentiin niin, että kahvitauko oli jo ohi, kun hän ohi mennessään syöksyi mun pöytään ja möläytti asian kaikkien kuullen. Muut naiset katselivat ihmeissään, eikä kurssinvetäjäkään kovin tällaiseen "tottuneelta" näyttänyt. Mut kysele sinäkin vastaantulijoilta ihan vapaasti, fiksuus saa näkyä.

Vierailija
9/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei tuossa ollut tärkeintä itse aihe, vaan se että hän vain halusi sanoa jotain ja ottaa kontaktia. Ei ole aina helppoa keksiä mitään sanottavaa jollekin tuntemattomalle, vaikka haluaisi. Ne taidot ei ole etenkään meidän suomalaisten vahvuuksia noin yleisesti ottaen. Uskalsi sentään avata suunsa. Ja olihan tuo vähän omaperäisempää kuin säästä puhuminen. Ei tuosta kannata vetää hernettä nenään ja ottaa sitä niin kirjaimellisesti ja henkilökohtaisesti. :)

Vierailija
10/11 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olin eräällä kurssilla joskus 4 vuotta sitten ja vieläkin muistelen kokemaani loukkausta ja lietson itseni raivoon." Huhhuh, pelottava tyyppi!

Aloitus alkaa sanalla "olen."

Vierailija
11/11 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaikka vastaisit ap:n kysymykseen  ja vaikka tähän lainaamasi kommentin kysymykseen?

ohis