Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vastasyntynyt ja sisar...

04.04.2006 |

meille syntyi viikko sitten tyttövauva ja hänellä on 1v ja 9kk oleva sisko. onko kellään muulla ollut paha olo/huono omatunto siitä kun ei jouda niin paljoa olemaan isomman lapsensa kanssa? mulla on ollut tosi ahdistava olo ja olen itkeskellytkin sitä etten jouda lähtemään puistoon tai kerhoon nyt isomman lapseni kanssa..mies on kyllä käynyt puistossa ja ulkoilemassa lapsen kanssa mutta itsestä tuntuu että minunkin pitäisi ja lapseni kysyykin että eikö äiti lähde jne? tänään sitten sattui sellainenkin juttu että olin lähdössä kauppaan isomman kanssa niin hänpä sanoikin että isin kanssa..arvatkaa tuntuiko pahalta??

onko siis kellään muulla ollut vastaavia tunnetiloja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianhan te jo voitte mennä kaikki yhdessä puistoon jne. Yritä ajatella niin että on hyvä asia jos esikoinen tykkää olla isän kanssa. Olisi kaikille paljon kurjempaa jos esikoinen itkisi koko ajan sinun perääsi. Kunhan kaikki tottuvat uuteen vauvaan ja ehdit ja jaksat olla esikoisenkin kanssa enemmän niin asiat palautuvat pikkuhiljaa normaaliksi. Ei tietenkään koskaan ihan samanlaisiksi kuin ennen mutta pian kaikki oppii " uuden" elämäntilanteen.

Paljon onnea vauvastasi, äläkä turhia murehdi (vaikka tiedän että se on vaikeaa!)!!

Kent ja lapset 6v8kk, 2v8kk ja kohta 1v

Vierailija
2/2 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4pv vanha poikavauva joka söisi koko ajan ja 1v9kk vanha poika. isompi jaksaa olla nätisti, esim. lukea kirjaa tai piirtää jos istun vauvan kanssa vieressä. jos vauva sattuu päivällä nukkumaan kun isompi on hereillä niin sillä aikaa yhdessä keksityt tekemiset tunuu pojalta unohtuvan samantien jos kieltää jotain tai ei heti kerkiä huomioimaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla