Miten saada poikaystävä haluamaan lasta?
Oon 18-vuotias nuori nainen ja mulla on tosi, tosi kova vauvakuume. Haluaisin oman lapsenkin jo pian. Mutta mulla tuli riita tästä asiasta poikaystävän kanssa. Mutta mun samanikäinen poikaystävä tyrmäsi lapsihaaveet täysin kun keskustelin hänen kanssaan asiasta. Poikaystävä sanoi ettei hän todellakaan ole vielä valmis lapseen eikä halua sellaista vielä ainakaan moneen vuoteen. Poikaystävä haluaa kuulemma viettää nuoruuttaan, yhteistä aikaa mun kanssa sekä kavereiden kanssa, matkustaa, harrastaa, opiskella ja tehdä kaikkea sellaista, mitä nuoren ihmisen hänen mielestään kuuluu tehdä.
Miten poikaystävän mielen voisi tässä asiassa muuttaa? Poikaystävä vain sanoi että hän ei usko munkaan olevan valmis äitiyteen vielä ja sanoi melko äkäisenä että jos mä haluan lapsen niin mun pitää etsiä selvästi mua itseään vanhempi mies. Mutta ei toi pidä paikkaansa! Mä oon valmis äidiksi vaikka heti ja sitäpaitsi onhan niitä nuoria isiäkin! Sitäpaitsi mä rakastan mun poikaystävää ja mä haluan lapsia sen kanssa. Ärsyttää vain kun tuli tällaisesta asiasta riitaa kun muuten meillä on mennyt niin hyvin.
Kommentit (15)
Nyt on huono provo. Katso mitä ja miten kirjoitit
Tee vaikka uusi aloitus
Kerropa ap hieman tilanteestasi. Joko sinulla on koulut käyty ja vakituinen työpaikka? Onko asunto ostettuna? Ja vähän säästöjä äitiyslomaa ja hoitovapaata varten?
Tiedätkö, että lapsen saattaminen täysi-ikäiseksi kustantaa noin 100000€? Pystytkö edes käsittämään näin suuria lukuja ja onko sinulla näköpiirissä, että pystyt tuollaisen kustantamaan?
Ja tässä on vain asian taloudellinen puoli. Sinun ikäisellä ei ole aivot vielä edes kehittyneet valmiiksi. Noilla aivoilla ei yksinkertaisesti pysty tekemään harkittuja ja viisaita päätöksiä, jotka vaikuttavat koko loppuelämään. Odota ensin että kasvat aikuiseksi ja tulee joku järki päähän.
Mitä miehiin tulee, monet ovat valmiita isäksi vasta 30-vuotiaana, jotkut vasta 40-vuotiaana. Jos aiot tämän nykyisen poikaystävän kanssa lisääntyä, joudut odottamaan ainakin 10 vuotta. Mutta sinä aikana saatte elämänne paremmin raiteilleen ja puitteet kuntoon. Ei tarvitse sitten valittaa kun kouluun pitää ostaa uudet sukset ja luistimet joka vuosi.
Helposti: vaihtamalla poikaystävää.
Kyllä se mieltään muuttaa... ajan kanssa!!
Eläkää nyt ihmeessä se nuoruus!! Menkää, tehkää ja eläkää!! Kyl te vielä kerkiitte!
Annan trollauksellesi 4/5 koska melkein lankesin ja kirjoitin oikean vastauksen
Kysy itseltäsi, mitä poikaystäväsi pitäisi tehdä, että sinä muuttaisit mielesi? Aivan...
Ääh, ajattelin että tässä aloituksessa olisi joku oikeasti aikuinen ihminen harmittelemassa yksipuolista vauvakuumettaan. Ei todellakaan kannata hankkia vauvaa noin nuorena, ehdit huolehtimaan ja stressaamaan asiasta vielä paaaaljon myöhemmin.
Itse olen 26-vuotias ja mies 28-vuotias. Alan vasta nyt miettimään, että ehkä kohta voisi ollakin realistinen aika lapselle, vaikka olen kuumeillutkin varmaan 18-vuotiaasta saakka.
Jätä pillerit pois ja puhko poikkiksen kumit. Kyllä se isyys alkaa maistua, kun siitä tulee pakollista...
Jätät vaan ehkäisyn pois. Kyllä se siitä isyyteen ihastuu ja kasvaa...
Eiku....
Tämän vastauksenhan täältä halusit saada ja siunauksen sille että järjestät "vahingon"
Vierailija kirjoitti:
Kerropa ap hieman tilanteestasi. Joko sinulla on koulut käyty ja vakituinen työpaikka? Onko asunto ostettuna? Ja vähän säästöjä äitiyslomaa ja hoitovapaata varten?
Tiedätkö, että lapsen saattaminen täysi-ikäiseksi kustantaa noin 100000€? Pystytkö edes käsittämään näin suuria lukuja ja onko sinulla näköpiirissä, että pystyt tuollaisen kustantamaan?
Ja tässä on vain asian taloudellinen puoli. Sinun ikäisellä ei ole aivot vielä edes kehittyneet valmiiksi. Noilla aivoilla ei yksinkertaisesti pysty tekemään harkittuja ja viisaita päätöksiä, jotka vaikuttavat koko loppuelämään. Odota ensin että kasvat aikuiseksi ja tulee joku järki päähän.
Mitä miehiin tulee, monet ovat valmiita isäksi vasta 30-vuotiaana, jotkut vasta 40-vuotiaana. Jos aiot tämän nykyisen poikaystävän kanssa lisääntyä, joudut odottamaan ainakin 10 vuotta. Mutta sinä aikana saatte elämänne paremmin raiteilleen ja puitteet kuntoon. Ei tarvitse sitten valittaa kun kouluun pitää ostaa uudet sukset ja luistimet joka vuosi.
Maailmassa ei ole mitään universaalia totuutta siitä milloin vauvoja voi hankkia. Minulle toitotettiin tätä samaa laulua niin kauan, että lopulta 35-vuotiaana olin sitten lapsettomuushoidoissa korkeakoulutettuna ja hyvin työelämässä menestyneenä. Lapsi on lahja, eikä mikään mammona tai työsaavutus sen hienoutta ohita. Hanki lapsi kuitenkin sellaisen miehen kanssa, joka haluaa isäksi. Tee kuten itse haluat. Kaikkea hyvää sinulle!
jeppis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei ole mitään universaalia totuutta siitä milloin vauvoja voi hankkia. Minulle toitotettiin tätä samaa laulua niin kauan, että lopulta 35-vuotiaana olin sitten lapsettomuushoidoissa korkeakoulutettuna ja hyvin työelämässä menestyneenä. Lapsi on lahja, eikä mikään mammona tai työsaavutus sen hienoutta ohita. Hanki lapsi kuitenkin sellaisen miehen kanssa, joka haluaa isäksi. Tee kuten itse haluat. Kaikkea hyvää sinulle!
Todellakin ohittaa.:D
Voit hyvin olla valmiimpi äidiksi, kuin moni omassa neroudessaan tilannetta 10vuotta valmisteleva. Vähän sama kuin puhe, että sitten teen sitä ja tätä kun pääsen eläkkeellä, mutta kuolema korjaakin aiemmin. Tilanteet kun muuttuvat.
Yläpeukut sinun poikaystävällesi, kun vaikuttaa niin fiksulta, ettei lähde sinun hullutuksiisi mukaan!
Oon vuoden sua vanhempi ja kärsin kovasta vauvakuumeesta. Mies on itseäni joitakin vuosia vanhempi eikä halua lapsia vielä vuosiin. Ja valitettava fakta on se, että ei toista voi eikä saa pakottaa isäksi.
Voisit yrittää nostaa katseen sieltä omasta navasta ja ajatella myös poikaystävääsi. Lapset ovat yhteisiä, joten myös yhdessä niitä tulee haluta. Muutenkin vaikutat aika lapselliselle ja ajattelemattomalle kirjoituksesi perusteella.