Olin jo menossa ottamaan karjalanpiirakoita Lidlin paistopisteeltä. En mennytkään, koska
eräs lippalakkipäinen mies klähmi niitä sieltä PALJAIN KÄSIN pussiin. Ei ollut mikään siisti pariskunta se.
Kommentit (11)
Nytkö vasta tuon tajusit? Ei ne paistopisteen tuotteet hygieenisimmästä päästä ole, ihmiset yskii ja aivastelee niihin ja mullakin on joskus osunut käsi johnkin tuotteeseen, kun pinsetit jotenkin lipsahti, hups vaan. Itse ostan silti tuotteita niistä, hengissä vielä ollaan.
Hui kamalaa! Syötkö ikinä buffetista tai hotellin aamupaloja? Siellähän itse leikataan leipää. Joku on saattanut koskea myös salaattiottimiin!
Joissain maissa umpinaisista "vitriineistä" siirretään yksi kappale kerrallaan sivuluiskalle, josta voi sitten ottaa pussiin.
Kyllä mäkin otan omin pikku käpälin sen käntyn jonka otan.
Espanjassa jossa moni suomalainen hyg. juttu saattaa aiheuttaa ihmetystä Lidlissä leipomotuotteet otetaan plexilaatikostaan yksitellen "ränniä" pitkin ja siitä vasta pystyy poimimaan käsin.Soisi tulevan vaikka vähän muunneltunakin Suomeen.Totta kyllä tuokin että seisovissa pöydissä käpälöidään hyvinkin erilaisiin hyg. käytäntöihin tottuneiden ihmisten toimesta tuotteita,ottimia ym.
En voisi kuvitellakaan, että Stockmannilla joku ottaisi leivososaston tuotteita käsin pussiin.
Minä onnistun monesti seisovassa pöydässä pudottamaan ottimen sinne ruokalaariin :/ Niin, sinne se uppoaa kahvaa myöten, sitä kahvaa jota on jo biljoona ihmistä lähminy. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Hui kamalaa! Syötkö ikinä buffetista tai hotellin aamupaloja? Siellähän itse leikataan leipää. Joku on saattanut koskea myös salaattiottimiin!
Tuo ei ole aivan sama asia. Kun mennään hotelliaamiaiselle tullaan suoraan henkilökohtaisesta huoneesta aamupesu tehtynä (yleensä ainakin). Kun mennään kauppaan, on takana auton rattiin koskemista, avaimiin, ostoskärryihin ja kaupan oviin, ehkä jopa bussiin koskemista. Tällä tavoin bakteereille altisuminen on tuhatkertaista kaupassa.
Itseäni ällöttää moinen touhu aivan mielettömästi.. Ei vaadita kuin yksi huono käsipesu kakalla käynnin jälkeen ja kakkakynnen kolibakteeri on minun vatsassani. Hyi hitto.
No, jos tuollaista näkee, niin vois avautua paikanpäällä.
Meillä on sitten vissiin sivistyneempi Lidl, koska ei tuollaista näe.
No minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta, ottaako joku omat sämpylänsä käsin vai peppuposkillaan sieltä omaan pussiin. Ei niitä yleensä näe ronkittavan, kun ei tuotteissa ole erojakaan.
Espanjan Lidlin paistopisteelle pointsit, näppärää toimintaa.
Niinhän siellä aina tehdään. Samalla vähän yskitään sinne kaapin sisälle ja pyyhitään räät käteen ja sit leipiä lonimaan.