Miksi kokatessa on tärkeää voida jutella sohvalla istuville vieraille?
Eikö kaikki keittiö krääsät ja äänet häiritse olkkarin puolella, saati tiskiröykkiöt sitten kun itse sinne olkkariin istahtaa?
Kommentit (23)
Enpä ole ajatellut että keittiö ja olohuone olisi yhdistetty tuon takia että voi kokatessa jutella olkkariin. Yleensä ihmiset tykkää niistä koska sellainen pohja on avarampi ja valoa tulee useasta suunnasta, eikä tule turhia hämäriä käytäviä huoneiden välille. Se on enemmänkin viihtyisyyteen vaikuttava sisustusjuttu kuin tehty jonkun toiminnon takia.
Vierailija kirjoitti:
Koska muuten kaikki tunkis sinne keittiöön eikä sinne mahtuisi.
Mulla kyse ei ole mistään illanistujaisista. Vaan ihan normaalissa elämässä pitkin päivää on ihmisiä paikalla. Tänään päivällä omaa väkeä kaksi ja muita 4. On kiva, kun voi siivota ruokia pois, kun viimeiset vielä pyörivät pöydässä (oli lapsia mukana tänään). Ja koko ajan voi jatkaa keskustelua aikuisten kesken.
Illalla syömässä oli omaa väkeä 4 ja muita 3. Taas joustavaa, kun kaikki ovat samassa tilassa, kaikilla vähän eri aikataulut menemisiensä kanssa.
Ja olen tänään kokkaillut ja valmistanut välipalaa 11 tuntia. Olisi kohtuutonta viettää tuollainen aika eristyksissä keittiössä. Onneksi olin taloa suunnitellessa sen verran elämänkokenut ja fiksu, että ymmärsin, että tupakeittiö on ihan ehdottoman hyvä juttu.
Mikä se välipala oli?
Mukava kun on eri huoneessa keittiö, niin saa persettä kaivaa rauhassa :)
Jos vieraat näkis, niin kokoajan pitäisi käsiä pestä ym. Huh huh.