Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin ärsyttävä työkaveri että huhhuh.

Vierailija
05.09.2017 |

Ja sen työpiste on mun työpisteen lähellä. EN JAKSA SITÄ! Koskaan ennen ei ole kukaan työkaveri ärsyttänyt pelkällä olemuksellaa ja sen juttujen sisällöllään näin. Mitään tehtävissä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda alaa.

Vierailija
2/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen hän on? Voisitko ajatella olevasi itse se joka ottaa ensimmäisen askeleen että käsitys hänestä muuttuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alaa.

:D

Vierailija
4/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda alaa.

Riittäiskö kuitenkin pelkkä töpaikanvaihto? Miksi koko ala pitää jättää, jos pitää työstään ja vain yksi työkaveri ärsyttää?

Vierailija
5/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen hän on? Voisitko ajatella olevasi itse se joka ottaa ensimmäisen askeleen että käsitys hänestä muuttuisi?

Tein hänestä jo eilen keskustelun mutta nyt en löydä sitä.

-jauhaa jatkuvasti laihdutuksesta esim. iik kuinka on lihonut kilon ja voi voi kun on milli tullut juurikasvua ehkä siksi se millin juurikasvun takia yksi poika ei ole enää katsonut häntä? jatkuvasti saa olla "lohduttamassa" sitä ja kuuntelemassa sen miesjuttuja, muusta se ei puhukkaan.

-ottaa jatkuvasti selfieitä ja pyytää mielipiteitä niistä miljoona kertaa, kun olen juttelemassa toisen työkaverin kanssa niin 3 kertaa keskeyttää meidän keskustelun ja näyttää kännykkää "oisko tää hyvä profiilikuva:)" ja hymyilee samalla ja se hymy on sellanen NIIN RAIVOSTUTTAVA.

-sen pelkkä PUHETYYLI saa raivon partaalle

tuossa vain pari esimerkkiä :)

Vierailija
6/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiaton, kerro esimiehelle. Itse samassa tilanteessa päädyin vaihtamaan työpaikkaa. Ei ole ikävä 😃

Vierailija
7/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, mikä teini sinulla on kestettävänä.

Vierailija
8/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää naikkonen on 35. :) j

ap

Vierailija
9/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää naikkonen on 35. :) j

ap

Voi kamala. Luulin työkaveriasi minun ikäisekseni, eli parikymppiseksi. No, ei pidä ihmetellä miksi hän on sinkku. Valitettavasti.

Vierailija
10/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on asiaton, kerro esimiehelle. Itse samassa tilanteessa päädyin vaihtamaan työpaikkaa. Ei ole ikävä 😃

Sehän tässä on, kun hän ei ole mitenkään asiaton vaan on sinänsä tosi ystävällinen eikä tarkoita pahaa. Mutta se on niin RAIVOSTUTTAVA herranjestas sentään. Ja kun olen tekemässä töitä niin saa varmaan 10 kertaa työpäivän aikana keskeyttää työn ja katsoa sen selfieitä ja kertoa että "joo on se hyvä kuva", ja "ei ei näytä pahalta juurikasvulta", "ei ei ei näytät juuri kauniilta tuossa", "ei, et varmasti liho siitä yhdestä sämpylästä" ym. 

Vierailija
11/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
12/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika asiatonta jos työnantajan ajalla vaan ottaa selfieitä eikä tee töitä.

Vierailija
13/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo periaatteessa asiatonta, varsinkin jos olet puhumassa työasiasta työkaverin kanssa. Ja vaik et oliskaan niin onhan se asiatonta keskeyttää.

Mitäpäs jos koetat, kun ensi kerran tulee sun luo selfieineen, niin sanoa että sori, mulla on täs työjuttu/työtehtävä nyt kesken. Tai oot vaan vähän tahallisen "hajamielinen"/ muka keskittynyt työtehtävään, että et vilkaise edes hänen suuntaansa vaan sanot vaan "joo, on ok" ja jos alkaa tivata vastausta niin sit oot että sori, en kuunnellu ku keskityin tähän työhön...

Tai alat vastailla tyyliin, no jos juurikasvu häiritsee niin värjää se / etjös sä vasta vaihtanu profiilikuvan, ihan hyvähän se oli / no jos nyt syöt niin teet sit illalla pidemmän treenin/lenkin / itse sä osaat parhaiten päättää tuon asian tms, periaatteessa kohteliasta mutta kuitenkin viestittää ettei sua kovinkaan paljon kiinnosta. Tai jos pystyt, niin potut pottuina, keskeytä aina hänet, kysele mielipiteitä asioista jotka ei häntä kiinnosta jne jospa sit "ymmärtää yskän".

Vierailija
14/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sun kommentoida sille joka asiaa? Mutiset vaan jotain ymphh ja kohottelet kulmias niin kyllä se siitä rauhottuu.

Vierailija
15/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo periaatteessa asiatonta, varsinkin jos olet puhumassa työasiasta työkaverin kanssa. Ja vaik et oliskaan niin onhan se asiatonta keskeyttää.

Mitäpäs jos koetat, kun ensi kerran tulee sun luo selfieineen, niin sanoa että sori, mulla on täs työjuttu/työtehtävä nyt kesken. Tai oot vaan vähän tahallisen "hajamielinen"/ muka keskittynyt työtehtävään, että et vilkaise edes hänen suuntaansa vaan sanot vaan "joo, on ok" ja jos alkaa tivata vastausta niin sit oot että sori, en kuunnellu ku keskityin tähän työhön...

Tai alat vastailla tyyliin, no jos juurikasvu häiritsee niin värjää se / etjös sä vasta vaihtanu profiilikuvan, ihan hyvähän se oli / no jos nyt syöt niin teet sit illalla pidemmän treenin/lenkin / itse sä osaat parhaiten päättää tuon asian tms, periaatteessa kohteliasta mutta kuitenkin viestittää ettei sua kovinkaan paljon kiinnosta. Tai jos pystyt, niin potut pottuina, keskeytä aina hänet, kysele mielipiteitä asioista jotka ei häntä kiinnosta jne jospa sit "ymmärtää yskän".

Sanoo suoraan, ettei voisi vähempää kinnostaa. EVVK

Vierailija
16/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD ei luoja mikä riesa... En tykkää mulle tullaa näyttämään puhelimen kuvaa ja kysytää "kumpi on parempi tää vai tää" voi olla kännykällä ei oteta kuvia vähää aikaa... Mulla oli tollainen kaveri laittoi fb:n kautta kuvia ja pyysi mun mielipidettä vaikka sanoin voi ihan itsekin päättää, no eikun ei osata päättää huoh...

Sano sille työkaverille suoraa mikä ottaa päähän, koska se loppuisi siihen jos saisit sanottuu työkaverille.

Vierailija
17/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä rupeat sille vastailemaan? Lopeta kommentointi ja hymyily ja sano olevasi kiireinen.

Vierailija
18/19 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ottaa jatkuvasti selfieitä ja pyytää mielipiteitä niistä miljoona kertaa, kun olen juttelemassa toisen työkaverin kanssa niin 3 kertaa keskeyttää meidän keskustelun ja näyttää kännykkää "oisko tää hyvä profiilikuva:)" ja hymyilee samalla ja se hymy on sellanen NIIN RAIVOSTUTTAVA.

-sen pelkkä PUHETYYLI saa raivon partaalle

tuossa vain pari esimerkkiä :)

Ehkä olet itse hiljainen ja rotevahko, ja siksi tällainen ärsyttää

Vierailija
19/19 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kyllä vois sanoo et EVVK, mut sit ap olis asiaton ja työkaveri vois pahimmassa tapauksessa tehdä valituksen ap:stä.

Oot vaan olevins kiireinen ja mutiset vaan jotain tai sanot aina, aina, että katotaan myöhemmin kun nyt on työjuttu kesken tms

Mut yritä saada viesti jotenkin perille, tai tehtyä asialle jotain koska muuten sä joku päivä räjähdät sille työkaverille ja se on sit huono homma.

Mulle kun joku esittelee jotain kännykästään joka ei kiinnosta niin mä vaan tuijotan hetken ja sanon jotain tyyliin: aha/jaa/oookeeei. Yleensä toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan